Voor januari 2024 heeft Nederland de hoogste oversterftecijfers van heel Europa; 15%

• maandag 18 maart 2024
  • De meest gevaccineerde landen hebben de hoogste oversterftecijfers.

18-3-2024

De meest gevaccineerde landen hebben de hoogste oversterftecijfers.

Nederland komt op de eerste plaats met 15,3%, Kroatiƫ volgt met 12,1%, daarna komen Denemarken 11,5 %, Duitsland 9,9% en Portugal met 9,4%.

De oversterfte in januari 2024 in onderstaande grafiek wordt vergeleken met de sterfte in de jaren 2016-2019, omdat er in die jaren nog geen verstorende invloed was van kunstmatig opgehoogde covid-sterftecijfers en de gevolgen van het vaccinatieprogramma in de jaren daarna.

Het is belangrijk om die basislijn van voor de plandemie te nemen omdat sinds kort de Europese overheden de oversterfte berekeningen aangepast hebben. Ze hebben die in de tijd vooruitgeschoven naar de periode dat er al veel vaccinatiedoden waren, waardoor nieuwe oversterfte weggemoffeld wordt (zie hier). Herman Steigstra schreef dat de baseline met bijna 10% verhoogd is.

De landen met de hoogste sterftecijfers hebben ook de hoogste vaccinatiegraad –

Het veelgeroemde Zweden deed het goed met zijn lockdowns, maar had ook een hoge vaccinatiegraad. De gevolgen zijn navenant.

Help ons de censuur van BIG-TECH te omzeilen en volg ons op Telegram:

Telegram: t.me/dissidenteen

jammer dat de leden van het kabinet er niet bij zitten, maar geloof maar niet dat die Covid geprikt zijn.