VIDEO: En de mainstream media, zij zwegen stil . . .

• maandag 26 februari 2024
  •  How was it with Navalny?

VIDEO: En de mainstream media, zij zwegen stil . . .

Bekijk HIER de video!

Geplaatst door:
    E.J. Bron (via X/Twitter; Lord Bebo)
    (www.ejbron.wordpress.com)

De mainstream media is niet serieus meer te nemen. Wie vanmorgen het programma van WNL helemaal of deels(ondergetekende) heeft gevolgd moest tot de conclusie gekomen dat de EU het summum is, Hongarije een idioot land is en Polen gelukkig tot de EU is bekeerd ondanks dat de EU financieel niet meer gered kan worden. Dat de economie van Engeland wat de EU een aantal jaren geleden heeft verlaten, veel beter is als van welk EU land dan ook wordt uiteraard niet vermeld. Kritiek op de EU en de VS is tegenwoordig niet mogelijk meer. Als Zelensky met droge ogen kan beweren op de Nationale TV dat er "slechts" 31.000 jonge Oekraïense mannen zijn gesneuveld(helaas) dan kan iedereen op zijn vingers natellen dat de de door heroïne aangetaste hersenen van de lilliputter toneelspeler niet goed meer functioneren en dat hij een nulletje is vergeten gezien de Amerikaanse en Russische rapporten. Als je als regeringsleider van een land in oorlog zelfs vrouwen en mongoloïde mensen voor je laat vechten ben je het spoor volkomen bijster. Iedere Euro voor Zelensky is een Euro voor de Amerikaanse wapenhandel en een deel voor de corruptie.