Corona vaccinatieplicht bij het Amerikaanse leger: Vaccinatieweigeraars worden gerehabiliteerd

• woensdag 29 november 2023
  •  In totaal wezen ongeveer 17.000 militairen de corona-vaccinatie af.

Corona vaccinatieplicht bij het Amerikaanse leger: Vaccinatieweigeraars worden gerehabiliteerd

(Vertaling: E.J. Bron)

Net zoals in Duitsland moesten ook in de VS tijdens de “corona-pandemie” militairen een vaccinatieplicht ondergaan. Weigeraars werden uit de dienst ontslagen en kregen een negatieve aantekening in hun personendossier. Maar inmiddels is de wind gedraaid en zelfs de linkse Biden-regering bindt nu in.

In totaal wezen ongeveer 17.000 militairen de corona-vaccinatie af. Daarvan werden 8331 door het Pentagon ontslagen, 2767 soldaten kregen “schriftelijke berispingen”. Dat deed hun kansen op promoties of overplaatsingen binnen het leger teniet. Twee bataljonscommandanten evenals vier andere officieren werden van hun taken ontheven, konden echter wel in de militaire dienst blijven.

Het korps mariniers had met afstand de meeste ongevaccineerden uit zijn gelederen verwijderd – in totaal 1968 soldaten, waarvan 20% eervol werden ontslagen. Dat komt overeen met bijna een procent van het korps mariniers, dat ongeveer 215.000 man omvat.

Het Amerikaanse leger verzekerde destijds dat de ontslagen “de militaire paraatheid niet zouden schaden”. Maar dat is blijkbaar niet zo. Want de personeelsomvang van de Amerikaanse strijdkrachten van oorspronkelijk 485.000 soldaten eind 2021 is gedaald naar nu 452.000 soldaten in actieve dienst. Bij de ontbrekende 30.000 man gaat het niet alleen om de 17.000 ontslagen militairen, maar ook om soldaten die vanwege de feitelijke vaccinatieplicht helemaal het leger niet zijn ingegaan.

De destijds ontslagen militairen hebben ondertussen de mogelijkheid om hun dienst weer op te pakken. Hun ontslagpapieren werden gecorrigeerd. Daarvan is het Duitse leger, dat nog steeds vasthoudt aan de “duldingsplicht” van zijn soldaten voor de corona-vaccinatie, nog ver verwijderd.

Bron:
    zuerst.de

Vertaald uit het Duits door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)

Paultravel zei

Zij hadden zich "gerust" kunnen laten vaccineren. Wat blijkt...? Uit mijn contacten met uitgezonden militairen in o.a. Syriƫ en Damascus vertelden personeel uit de medische dienst, dat niemand van de militairen (die allen zijn gevaccineerd) COVID heeft. Op zich is dat vreemd maar er over nadenkend het volgende...: Logisch dat geen van hen covid heeft. Zij zijn uitgestuurd met een "vredesopdracht" en MOETEN PARAAT zijn. Heb de overtuiging dat zij een placedo, nep, zoutoplossing hebben gekregen en daarom is er geen van hen ziek. De "ziekte" komt alleen maar uit de vaccins met covidbestandelen zoals Spike-eiwitten, Grafeenoxide, onvruchtbaarheid produceren, Trombose verooraken met bloedstollingen en bloedklonten in de aderen en in de hertsenen. HIV- en Kankercellen enz. omdat deze vaccins zo goed voor de gezondheid zijn?. Ja daar kun je geen vrede mee garanderen laat staan een oorlog mee winnen.

Engels onderzoek heeft aangetoond dat ongeveer 1/3 van de zogenaamde vaccins placebo's waren. Geen zinnig mens zal denken dat de Regering en ook de vorige, een vaccin hebben genomen, het zijn allemaal placebo's geweest.
    Als nu de vaccin weigeraars gerehabiliteerd worden dan kunt u op uw vingers natellen dat in het beste geval de vaccins besmetting niet konden voorkomen. In het slechtste geval zijn de soldaten die plots zijn overleden, door het vaccin zijn overleden. De wereldwijde onderzoeken bewijzen steeds vaker dat de vaccins inderdaad de veroorzaker zijn van de plotselinge dood van militairen en natuurlijk ook de gewone burgers.
    Vandaar ook dat de Oversterfte niet wordt onderzocht en de documenten van de Overheid geheim blijven of zijn zwart gelakt.