1+1=2

• maandag 27 november 2023
  • Categorie: , ,
  •

...niemand maakt mij wijs dat de val van het kabinet geen vooropgesteld plan was.

1+1=2

(Door: “Angélica”)

1. Al langere tijd vragen lezers van “E.J. Bron” zich net als ik af hoe het eigenlijk zit met de VVD… Links klimaatbeleid uitvoeren en massa-immigratie faciliteren, et cetera en streng optreden tegen Covid-demonstranten, boeren en ‘Urkers’, maar Hamas-sympathisanten die islamo-fascistische leuzen scanderen geen strobreed in de weg leggen.

2. Verder maakt niemand mij wijs dat de val van het kabinet geen vooropgesteld plan was. Rutte moet geweten hebben dat hij secretaris-generaal van de NAVO zou worden en door ‘asiel’ als breekpunt te kiezen, hoopte hij dat hij het zijn opvolgster gemakkelijker zou maken om van de VVD weer de grootste partij te maken, maar dankzij Wilders’ goede verkiezingscampagne liep het anders dan hij dacht. Oh, en de vrouwelijke tegenkandidaat uit Estland is alleen maar voor de schijn naar voren geschoven om de NAVO daarmee een democratisch tintje te geven. Ook hier zie je dus weer hoe door en door verrot alle instituten zijn en hoe de gewone mensen overal belazerd worden.

3. Brussel voert WEF-beleid uit, dat zal hier op dit weblog niemand verbazen. In Brussel vormen D66 en de VVD één fractie binnen Renew Europe, de partij van Guy Verhofstadt. Die twee partijen halen verrassend veel zetels binnen, omdat D66 de links-liberale en de VVD de rechts liberale kiezers bedient. Oud VVD’er Jos Arkes zei over Rutte dat hij niet voor de VVD werkt, maar voor Renew Europe. Het gevoerde asielbeleid is typerend voor deze linkse Europese partij.

4. Brussel en het WEF willen natuurlijk absoluut niet dat Wilders gaat regeren en zeker niet dat hij premier wordt. Eén Orban is meer dan genoeg vinden zij! Bovendien zal Wilders tegen het afschaffen van het vetorecht stemmen en de afdrachten aan Brussel fors gaan verminderen. Ruttes baantje bij de NAVO zal het chantagemiddel zijn dat ze gebruiken om er zeker van te zijn dat de VVD niet in een regering met de PVV zal stappen. Gedoogsteun is daarom ook geen optie: Dilan Yesilgöz zal voortdurend onredelijke voorwaarden stellen bij elk voorstel van Wilders, voordat ze gedoogt, om zo binnen niet al te lange tijd nieuwe verkiezingen af te kunnen dwingen. Vervolgens zal iedereen in koor roepen dat een stem op Wilders een weggegooide stem is, de NPO voorop!

Conclusie: De hoop op verandering zal van korte duur zijn en de euforie over Wilders’ overwinning zal snel wegebben. Brussel en het WEF maken de dienst uit en zeker niet de Nederlandse kiezer. Maar dat zal niemand verbazen op dit weblog, tóch…?

Bron:
    ninefornews.nl