Japan start officieel onderzoek naar sterfgevallen door Covid-vaccinaties

• zaterdag 7 januari 2023
  • Categorie: , , ,
  •  Onderzoekers moeten gevolgen van de mRNA-vaccins onderzoeken

Japan start officieel onderzoek naar sterfgevallen door Covid-vaccinaties

(Vertaling: E.J. Bron)

Japan is een officieel onderzoek gestart naar het unieke aantal mensen dat na de Covid-19 vaccinatie gestorven is. Want ook in de Aziatische economische macht tekent zich een correlatie evenals een duidelijke toename van het sterftecijfer sinds het begin van de vaccinatiecampagnes af.

Onderzoekers moeten gevolgen van de mRNA-vaccins onderzoeken

Volgens berichten kregen Japanse onderzoekers de opdracht om de mechanismes te onderzoeken waardoor de experimentele mRNA-vaccins tot sterfgevallen en zware bijwerkingen zouden kunnen leiden.

Professor Masataka Nagao van de medische faculteit van de Universiteit Hiroshima wees erop dat het lichaam van de gevaccineerde personen, op wie hij sectie verrichtte, ongebruikelijk warm waren.

Hogere lichaamstemperaturen bij gevaccineerde doden

“De eerste zorg was dat de lichaamstemperatuur van de lijken heel hoog was, toen de politie de sectie uitvoerde”, zei Nagao.

“De lichaamstemperaturen waren ongebruikelijk hoog, ongeveer 33 of 34 graden Celsius, bericht “Infowars.com”: bij andere lijken, aldus Nagao, “waren de temperaturen op het tijdstip van overlijden zeer hoog. Hun lichaamstemperaturen lagen boven de normale temperatuur, eerder bij over de 40 graden Celsius.”

Bij de grafische voorstelling van de data stelde het onderzoeksteam van Nagao vast dat de genetische samenstelling van het immuunsysteem van de gevaccineerde, overleden persoon op wie sectie was verricht aanzienlijk was veranderd.

Op grond van de onderzoeksresultaten kwam Nagao tot de conclusie dat het vaccin anomalieën in het immuunsysteem veroorzaakt, die tot ontstekingen in het hele lichaam leiden, wat waarschijnlijk de oorzaak voor de hoge lichaamstemperatuur op het moment van de sectie is.

Spike-proteïnes leiden tot ontstekingen en bloedstolsels

“Uit de data en de omstandigheden alleen kan niet geconcludeerd worden dat het vaccin de oorzaak voor de sterfgevallen was”, zei professor Nagao, en voegde er aan toe: “Het is echter onmogelijk om te zeggen dat het vaccin niet de oorzaak was. We kunnen alleen maar zeggen dat het twijfelachtig is, maar we denken dat de vaccinatie in voldoende mate met de immuun-anomalieën in verbinding stond.

In een ander bericht belichtte de dermatologie-expert professor Shigetoshi Sano van de Kochi University School of Medicine de ontdekking van spike-proteïnes op de plaats van huidkwetsuren en en andere huidproblemen bij patiënten die gevaccineerd werden.

“Het uit het vaccin afkomstige spike-proteïne werd in de huid gevonden”, verklaarde Sano en toonde een dia, waarop een fel groen gebied op een huidkwetsuur te zien was, die door een speciale kleurstof zichtbaar werd gemaakt.

“Spike-proteïnes onderdrukken lokaal het immuunsysteem”, verklaarde Sano tegenover journalisten. “Dientengevolge vergemakkelijken spike-proteïnes de reactivering van het herpesvirus.”

Het proces van de afbouw van de spike-proteïne in het immuunsysteem leidt tot ontstekingen in het hele lichaam, die ook tot bloedstolsels leiden, sloot Sano af.

“De functie van de spike-proteïne ter productie van ongewenste reacties is de vorming van bloedstolsels”, verklaarde Sano. “En wat nog erger is: spike-proteïnes kunnen ook lokaal ontstekingen veroorzaken.”

Sano was het ermee eens dat een onderdrukt immuunsysteem iemand vatbaarder maakt voor infecties, en sprak verder: “Ik weet niet of ik het zou moeten zeggen, maar er werd vastgesteld dat gevaccineerde mensen eerder ziek worden van corona-virussen dan ongevaccineerde.”

“Vaak worden dingen in het menselijk lichaam ingebracht, die niet goed zijn. De vaccinatie kan ertoe leiden dat ons hele immuunsysteem niet meer in staat is om tegen zulke slechte dingen te vechten”, waarschuwde hij.

Medewerkers van het ministerie van Gezondheid lieten zich NIET vaccineren

De onderzoeken van de artsen komen op een moment, waarop de professor emeritus van de Universiteit Kyoto, Dr. Masanori Fukushima, het Japanse ministerie van Gezondheid aan de kaak stelt,, omdat het weigert zijn Covid-vaccinatieprogramma´s stop te zetten, en data aanhaalt, die een serie bijwerkingen en sterfgevallen als gevolg van de vaccinatie bewijzen.

“Overal in de wereld wordt al onderzoek gedaan”, zei Fukushima tegen de minister van Gezondheid op een conferentie in het begin van de maand. “Japans prestige staat op het spel. U heeft zo veel mensen gevaccineerd. En desondanks is slechts 10% van de medewerkers van het ministerie van Gezondheid, Arbeid en Sociale Zaken, die vooraanstaande leden van de vaccinatiecampagne zijn, gevaccineerd. Is dat een slechte grap?

Bron:
    unser-mitteleuropa.com

Vertaald uit het Duits door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)