Europarlementslid: ‘Waarom moeten politici zo nodig naar het WEF?’

• zondag 1 januari 2023
  • Het WEF is een private instelling waar Big Business vooral hun toekomstige belangen en investeringen veiligstellen.

Robin de Boer 1-1-2023

Europarlementslid: ‘Waarom moeten politici zo nodig naar het WEF?’

Help mee door deze info met jouw vrienden op je social netwerk te delen!
    Luister naar dit artikel
    NineForNews.nl
    00:00 / 02:15

Minister Hoekstra van Buitenlandse Zaken heeft zich afgemeld voor een debat op 18 januari. De reden: hij is uitgenodigd voor het World Economic Forum van Klaus Schwab in Davos.

“Vanwege het World Economic Forum en verplichtingen met Zijne Majesteit de Koning zal ik helaas niet aanwezig kunnen zijn om in deze week dit debat te voeren,” schrijft Hoekstra in een brief aan Kamervoorzitter Vera Bergkamp. “Ik wil u verzoeken mij te verontschuldigen voor mijn afwezigheid.”

De minister oogst veel kritiek. “Waarom moeten politici zo nodig naar het WEF?” vraagt Europarlementariër Rob Roos (JA21). “Politici moeten zo goed mogelijk burgers in eigen land vertegenwoordigen.”

Zelden in het belang van de burgers

“Het WEF is een private instelling waar Big Business vooral hun toekomstige belangen en investeringen veiligstellen. Zelden is dat in het belang van de burgers,” merkt Roos op.

Hij voegt toe: “De relatie tussen de Nederlandse staat en deze particuliere club is niet alleen intensief, maar ook mistig. Een overzicht ontbreekt. Parlementaire verantwoording eveneens.”

Tenminste acht WEF-initiatieven

Het Europarlementslid verwijst naar een artikel van econoom Wouter Roorda, die 20 jaar in verschillende functies op Haagse ministeries heeft gewerkt. Roorda schrijft dat de banden tussen Nederlandse bewindslieden en het WEF al jaren intensief blijken. Bovendien zijn er op diverse terreinen samenwerkingsverbanden tussen de Nederlandse overheid en het WEF.

Nederland participeert in tenminste acht WEF-initiatieven, ontdekte de econoom.

Bij de vorige bijeenkomst van het WEF in Davos waren premier Rutte, ministers Kaag, Ollongren, Van Gennip en Schreinemacher, en staatssecretaris Heijnen aanwezig. Volgende maand zijn in ieder geval premier Rutte en minister Hoekstra van de partij.

.

Onze volksvertegenwoordigers ( op een enkele na) zijn volksverraders en maken zich schuldig aan volksverraad, en het dealen met vreemde mogendheden zoals; WEF, EU, WHO ,UN, IMF, WORLD BANK, BIS.

HET VOLGENDE MOETEN MENSEN ZICH EENS AF GAAN VRAGEN !!

Het volk heeft NOOIT ingestemd om onze soevereiniteit weg te geven aan deze particulieren criminele organisaties.

WIE HEEFT OOIT DE KONING BENOEMD ? !!!

Volgens alle ” officiële ” stukken bij de Gratie God’s maar ze kunnen dat document niet tonen volgens het WOO verzoek !

Ergens in 1700 of 1800 schijnen z’n 400 elite de koning benoemd te hebben. Maar hebben die 400 elite de bevoegdheid om dat namens het hele volk te doen ?

Dan is er nog het DNA dat dit ” koningshuis ” weigeren te laten controleren !!

Volgens de rekenkamer is 70% van ons belastinggeld niet te achterhalen waar dat blijft !

De Rechtspraak heeft tijdens de corona tijd maar ook met Joris Demmink duidelijk hun door en door corrupte criminele bestaan laten zien.

Nederland heeft daarom ook geen Constitutioneel Hof.

Nederland is een bananenrepubliek, regering, de Rechtspraak, koningshuis, banken, msm, multinationals, belastingdienst, RIVM, is samen de allergrootste criminele organisatie.