Met alle respect; het gaat niet goed met Nederland

• zondag 1 januari 2023
  • Categorie: , , ,
  •  De politiek heeft dubbele belangen, zij is in dienst van het WEF.

Met alle respect; het gaat niet goed met Nederland

(Door: “Elise Nijmegen”)

Jow hee, jij daar. Mag ik even je aandacht wegnemen van het voetballen, tennissen, golfen, motorclub activiteiten, het vissen, bridgen of de kinderen en de was. Het gaat niet goed met Nederland, het gaat niet goed vanwege de politiek.

De politiek heeft dubbele belangen, zij is in dienst van het WEF. Het WEF wil een werelddictatuur, totale controle over u, door middel van Alternatieve Intelligentie, camera’s en data-collectie over uw persoonlijke omstandigheden. De politiek steunt dit gedachtegoed. De VN werkt samen met het WEF. De VN gaat over de uitvoering van de SDG-doelen, iedereen gelijk uiteindelijk, én allemaal zonder bezittingen en afhankelijk van de wereldregering/dictatuur.

De VN en het WEF werken samen met GAVI, die plannen hebben om iedereen voor altijd te blijven injecteren met weet ik veel wat voor rommel. De VN, het WEF en GAVI werken samen met de EU, de krankzinnige Green Deal, die de atmosfeer gaat verpesten. Dus mijns inziens zouden we moeten kappen met al die samenwerkende mondiale organisaties. En weer soeverein als land en als mens, als mens zijn we dat natuurlijk allang, door het leven moeten gaan.

Gelukkig bestaat de vrijheid van meningsuiting nog, die is nog wel rechtsgeldig, en daar maak ik dankbaar gebruik van. Fijne dag allemaal en hou de moed erin. U bent sterker dan u denkt.

Door:
    Elise Nijmegen”