Kijk: Inspreker in gemeenteraad Haaksbergen houdt minutenlange tirade over ‘gifprik’

• donderdag 1 december 2022
  • Doodgegaan, direct aan de vaccinatie, bewezen door Pfizer...

Robin de Boer 1-12-2022

Luister naar dit artikel
    NineForNews.nl
    00:00 / 02:37

In de gemeente Haaksbergen kunnen burgers gebruikmaken van het spreekrecht tijdens de gemeenteraad. Woensdag maakte de heer Koenderink daar gebruik van.

“Mensen vallen neer, jonge mensen vallen neer,” zei hij tegenover de gemeenteraadsleden. “Jonge mensen komen in het ziekenhuis te liggen. Pericarditis, [myocarditis], ga zo maar door. Hoe kan dat? Meer kankergevallen. Meer doodgeboortes. Hoe kan dat? Waar ligt dit aan?”

“Het gebeurt hier, in Haaksbergen,” vervolgde Koenderink. “En het is erg genoeg.” Hij las het Pfizer-rapport, dat eigenlijk pas over 75 jaar bekend mocht worden. “En dan schrik je. Van de 45.000 mensen kregen 42.086 in de eerste drie maanden bijwerkingen. Weet je hoeveel er dood zijn gegaan in die eerste drie maanden? 1223. Doodgegaan, direct aan de vaccinatie, bewezen door Pfizer.”

Puur gelogen

Koenderink liet het rapport uitdelen aan de gemeenteraadsleden. “En dan schrikken we niet? Laten we ons nog steeds gewoon zogenaamd ‘vaccineren’ met dit? Zijn wij hiermee akkoord dat dit allemaal gebeurt?”

“Het is gelogen wat hier in Nederland is gebeurd, puur gelogen,” benadrukte hij. “Er wordt gelogen door de voormalig minister van Volksgezondheid en gelogen door de minister van Volksgezondheid. Het is een schande. Ik begrijp niet dat wij dit als Haaksbergenaren nog kunnen accepteren. Dat wij om ons heen zien dat mensen doodgaan, creperen, meerdere kankergevallen, alles staat hier in het rapport.”

Luid applaus

“Ik noem het een gifprik en niet anders. Blijven wij deze spuit in Haaksbergen faciliteren? Denk na. Kijk naar dit officiële rapport van Pfizer. Is dit normaal? Ik vind dit niet meer normaal,” zei de inspreker, die na zijn inbreng luid applaus kreeg.

Burgemeester Rob Welten (CDA) was not amused en vroeg de aanwezigen om zich te onthouden van ‘signalen van goedkeuring of afkeuring’. “Dat is niet de bedoeling in deze raadszaal.” Vervolgens klonk boegeroep.

NieuwRechts

Deze burgemeester heeft er dus geen enkel probleem mee als er in zijn Gemeente mensen sterven aan een door de Overheid min of meer verplicht opgelegde gifprik. Zou deze misdadiger er wel wat aan doen dan schaadt dat zijn politieke carrière.

JE DOET HET VOOR ANDER VOOR JE MEDEMENS 😡 JE GAAT DOOD VOOR EEN ANDER
    Deze man is een held. en de Burgermeester ook om dat hij dit toe laat dat zou hem wel eens een flinke berisping kunnen kosten van uit het ROVERSHOL DEN HAAG 😉😉