Diederik Gommers: 'Tijd van vaccineren en testen is voorbij' | The Daily Move

• woensdag 28 december 2022
  • Categorie:
  •  Er wordt gesproken over het einde van de pandemie.

28-12-2022

Dit is een fragment uit The Daily Move met presentatoren Kees Dorresteijn en Liesbeth Staats. Te gast zijn Diederik Gommers, intensivist bij het Erasmus MC en Hugo Keuzenkamp, ziekenhuisbestuurder bij Het Rode Kruis Ziekenhuis. Er wordt gesproken over het einde van de pandemie. Covid-19 bestaat nog altijd, maar de omicronvariant is veel minder ziekmakend. In Nederland zijn echter wel veel mensen die ernstig last hebben van long Covid; naar schatting tot wel 600.00 personen. Meer horen? Check bnr.nl/the-daily-move voor de hele uitzending! Thumbnail: ANP Heb je meer BNR in je leven nodig? Check dan ook onze podcasts en artikelen: https://www.bnr.nl/ Volg ons ook op andere social media: Instagram: https://www.instagram.com/bnrnieuwsra... TikTok: https://vm.tiktok.com/ZML5nvq2A/ Twitter: https://twitter.com/BNR Facebook: https://www.facebook.com/bnr.nieuwsradio LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/bnr-... Download de BNR-app: https://www.bnr.nl/app

BNR

Zo langzamerhand waait de Corona wind over, behalve dan de absurde wetten die in 1 keer de noodwetten in werking doen treden. Deze Regering heeft slechts een heel klein excuus nodig om ons in onze vrijheid te beknotten. Ook moeten we maar de smeerlapperij van Gommers, de Jonge, Koopmans, Rutte en Jaap van Dissel, enz. vergeten.
    De 2000 info (routes ambulances) is al zonder dat iemand het weet afgeschaft en de sirenes en zwaailichten op de ambulances zijn amper nog te horen of te zien. Niemand mag weten hoe vaak de ambulances tegenwoordig uitrukken, vandaar ook het afschaffen van het 2000 systeem. De data van de overleden mensen is niet beschikbaar dus het aantal overledenen aan de MRNA prik is niet meer terug te halen.
    1 Ding heb ik in mijn leven geleerd en dat is als overheden een loopje met de openbaarheid van documenten neemt, en daar is in het Corona verhaal heel veel sprake van, dan heeft de Overheid heel veel te verbergen.

Ze krijgen teveel vragen om de oversterfte te onderzoeken. Stellen nu een onderzoek in naar de oversterfte , maar er wordt geen onderzoek gedaan naar overleden mensen na vaccinatie , die zijn uit de dataset gehaald. En mensen die overleden zijn binnen 14 dagen staan te boek als ongevaccineerd. Lekker onderzoek , heb je wat aan. Ze voelen de hete adem , denk ik. En door te zeggen "tijd van vaccineren en testen is voorbij" hopen ze dat het overwaaid. Uitslag van het onderzoek zal wel zijn "uitstel van de zorg door corona". Over vaccinatie-schade wordt niet eens gesproken. Ben benieuwd wat de volgende lockdowns zullen worden , klimaat lockdown misschien? Of energie lockdown?

Komen ze met klimaat lockdowns of energie lockdowns , let maar op.

Een migranten Loc down zou ook tot de mogelijkheden behoren. Nederlanders verplicht binnen zodat de migranten ongestoord huis kunnen houden. Het zou de natte droom van D'66 kunnen zijn.