Rechtszaak tegen Rutte, Kaag, Hoekstra en Segers op 6 december

• donderdag 17 november 2022
  •  De Nationale Bond tegen Overheidszaken­

By

Geweldig nieuws! De Bond wint de 1e ronde! Collectieve rechtszaak “Stemmen onder voorwaarden” tegen Rutte, Kaag, Hoekstra en Segers vindt eindelijk op 6 december a.s. plaats…

Op 11 oktober jl. heeft de Bond als eisende partij een repliek verweerschrift ingediend bij rechter van de rechtbank in Den Haag, dit naar aanleiding van het verweerschrift van de landsadvocaat mr. Reimer Veldhuis (kantoor PelsRijcken) van 6 september jl. waarin diens verzoek was opgenomen om de dagvaarding van de Bond nietig te verklaren als zijnde een “obscuur libel”.

De dagvaarding van de Bond kan gerust als een unicum worden beschouwd, want voor het eerst zijn in een Civiele gerechtelijke procedure Rutte, Kaag, Hoekstra en Segers Civiel als burgers gedagvaard.

De Bond is onze deurwaarder dan ook erg dankbaar dat hij als één van de weinige deurwaarders in Nederland het aandurft om onze dagvaardingen thuis op het woonadres betekend af te leveren, wat de deur opent om Rutte en cs. persoonlijk aansprakelijk te stellen en daarop zich als burger zich te laten verantwoorden voor de rechter.

Landsadvocaat Veldhuis was van mening dat dit niet mogelijk is, hij komt nu van een ‘koude kermis’ terug…het kan wèl.

De rechter heeft onze dagvaarding gegrond verklaard en de eis om “nietig te verklaren” van de landsadvocaat is afgewezen, waardoor er Rolzitting is op 6 december a.s. (Zie PDF onderaan artikel)

We hopen op uw steun en geduld en houden u zeker op de hoogte voor het verdere verloop van het proces, de Bond zal nooit opgeven want het gaat om ons recht!

­Onze voorwaarden en eisen zijn o.a.

Bilderberg, World Economic Forum (‘The Great Reset’) en WHO buiten de orde plaatsen

Directe en indirecte vaccinatiedwang verbieden

Culturele tradities beschermen (o.a. de Nederlandse boerenstand)

Discriminatie op de woningmarkt beëindigen

Democratisch gekozen partijen niet langer uitsluiten (‘cordon sanitaire’)

Bindend referendum invoeren (o.a. lidmaatschap EU)

Spoedwet afschaffen

Publieke omroep tot eerlijke berichtgeving verplichten

Indoctrinatie door scholen, hogescholen en universiteiten beëindigen

Verbieden van deelname aan de oorlog en steunen van de Oekraïne (=Geen NAVO-lid)

Het is nu aan ons om een welgelukte aanslag van Rutte, Kaag, Hoekstra en Segers op onze vrijheid te verhinderen!

De komende uitspraak hierop zal hoe dan ook een grote doorwerking voor ieder van ons kunnen hebben en dat geldt uiteindelijk voor het gehele Nederlandse volk en ieder ander die hier verblijft!

Wat vrijwel elke politicus mag vrezen: Volmacht van de Stem is conform Art. 3.61 BW

Als de rechter erkent in deze procedure dat het afgeven van de Stempas het afgeven is van de volmacht conform Art. 3.61 BW dan zal dit een enorme ‘game-changer’ zijn voor iedereen. De Nederlandse bevolking kan dan voortaan zèlf voorwaardelijk het regeerakkoord bepalen om het beleid wat mensen en burgerrechten respecteert te realiseren. De verkiezingsprogramma’s van de politieke partijen zijn dan niet langer koersbepalend maar wij hebben onze vinger in de bestuurspap! Echte democratie dus, waarin eindelijk de bevolking regeert, waar niemand overheerst en de volksvertegenwoordigers voortaan professionals zijn die geheel ten dienste staan vanuit ons gezag, de huidige loopjongens/loopmeisjes van de globalistische plannenmakers mogen hun biezen pakken!

Deelname aan de actie Stemmen Onder Voorwaarden is nog tijdelijk mogelijk

Ben je het eens met onze voorwaarden en wil je ook dat onze democratie en rechtstaat hersteld wordt? Doe je nog niet mee als belanghebbende en wil je deze collectieve actie steunen, teken dan in meld je dan aan voor dit ‘collectieve masterplan’ om met ons deze landverraders te stoppen!

Samen staan we sterk om de World Economic Forum dictatuur van Rutte 4 te beëindigen!

.PDF DAGVAADING RECHTBANK DEN HAAG KUNT U HIER DOWNLOADEN

BRON: BOND TEGEN OVERHEIDSZAKEN

We bewonderen de Bond vanwege hun doorzettingsvermogen om de waarheid boven tafel te krijgen!

Als u de bond wilt steunen dan kan dat ook via bovenstaande link:

We gaan zien hoe dit afloopt. Ik denk niet dat het bij deze rechtszaak zal blijven nu er steeds meer boven water komt, ook op Europees niveau.

En u kunt ons natuurlijk ook steunen 😉

Ik hoop dat je deze misdadigers rutte kaag hoekstra seegers .
    Voor het tribunaal krijgt .

Bijlage is enkel de beslissing kantonrechter en niet een pdf van de dagvaaeding.

Geweldig deze groep, eindelijk lui die opkomen voor onze burgerrechten.

Ik hoor helemaal niets over de uitspraak van de Rechter inzake Rutte Kaag Hoekstra en Segers

Hoe is de rechtszaak verlopen vandaag?

Ik teken ervoor!!tijd dat deze mensen op het matje groepen worden. Schending van democratie en mensen rechten. En maar de macht willen pakken. Walgelijke lui. Zijn deze mensen.

Ik ook niet

Is er wel een zitting geweest ? Zie filmpjes van mensen die niet binnen mogen bij deze openbare zitting maar zie ook geen nieuws hier ?

Waar kan ik iets vernemen over hoe deze rechtzaak vandaag is verlopen?

Ik heb gisteren wel gehoord dat Rutte in het buitenland was,dus die heeft gewoon kak aan alle Nederlanders.

De zitting was openbaar zover mij bekend is. Als dat zo is moeten ze de uitspraak ook openbaar maken. Doen ze dat niet dan is het een schending van onze rechten. Ben wel erg benieuwd naar de inhoud van de zitting.

Ja. Ik zoek ook naar informatie hoe de zitting d.d.6 dec. jl. is verlopen. Waar kunnen we dit vinden. Wat is er gebeurd? Hoe gaat het met de Bond en Jordy. Goed initiatief. Ik hoop dat het jullie goed gaat.

De rechter:
    controleert of de dagvaarding goed is uitgebracht
    bekijkt of de tegenpartij (gedaagde) heeft gereageerd
    beslist hoe de procedure verder gaat
    De inhoudelijke behandeling van de zaak volgt later. Eiser en gedaagde hoeven daarom niet naar de rolzitting te komen.
    Een gedaagde die niet schriftelijk heeft gereageerd op de dagvaarding, kan tijdens de rolzitting alsnog mondeling reageren of uitstel vragen.

het is een rolzitting geweest - De zitting die in de dagvaarding wordt genoemd is een rolzitting. De ‘rol’ is een lijst van zaken, die de rechter tijdens de rolzitting kort behandelt.
    De rechter:
    controleert of de dagvaarding goed is uitgebracht