De leugens om politiek te kunnen blijven bedrijven over de rug van Arib

• donderdag 17 november 2022
  • Categorie: , ,
  •  Het is voor het tuig dat in de Kamer huist dus een goede zaak dat Khadija Arib is vertrokken,

De leugens om politiek te kunnen blijven bedrijven over de rug van Arib

“Henk der Niederländer”)

Dat Khadija Arib haar Kamerlidmaatschap opgezegd heeft, is eigenlijk achteraf geen goede zaak geweest, want dat heeft grotere gevolgen dan velen van ons in zullen zien.  Dat ze haar Kamerlidmaatschap wel opgezegd heeft, is wat betreft haarzelf misschien wel een goede zaak geweest, maar voor de transparantie van het beleid door de regering zeer zeker niet.

Zij zou namelijk de enquêtecommissie gaan leiden die onderzoek gaat doen naar het reilen en zeilen van de regering tijdens de zogenaamde corona-pandemie. Je kunt van Arib alles zeggen of denken, maar ze is weinig tot niet beïnvloedbaar en laat dat nou net datgene zijn waar de regering als de dood voor is, want als bijvoorbeeld een Rutte tijdens deze enquête komt zeveren dat zijn geheugen niet zo best is, zou hij een groot probleem met Arib hebben gehad, evenals een aantal andere Kamerleden die in Rutte 3 een ministerspost of staatssecretarispost hebben bekleed. Dus om een lang verhaal kort te maken: Arib moest weg en ik ben er zeker van dat er al een slapjanus uitgekozen is die deze commissie gaat leiden en meegaand genoeg is om niet al te veel moeilijke vragen te gaan stellen.

Niet voor niks zijn er dus zaken gelekt, want een en ander moest geregeld worden, voordat deze commissie aan zou treden. Dat Arib dus eieren voor haar geld koos, kan ik ergens wel begrijpen, want ze moet vanaf het eerste moment wel ingezien hebben dat blijven haar een hele grote schade zou berokkenen en niet blijven de schade enigszins zou beperken.

De rol van Vera Bergkamp is in deze eigenlijk precies wat je van haar zou kunnen verwachten, want voor mij is het duidelijk genoeg dat ze een opzetje heeft gekregen vanuit D66 om op het juiste moment met een “onderzoek” te komen naar Arib en uiteraard zorgden de leden van vak K er wel voor dat de nodige lekken er op het juiste moment zouden komen.

Voor een Mark Rutte en een Hugo de Jonge, evenals veel leden van het RIVM, kwamen dit onderzoek en de nodige lekken dus precies op het juiste moment, want onder leiding van Arib zou het wel vast staan dat de nodige politieke koppen zouden gaan rollen.  Vera Bergkamp daarentegen kan niet anders meer doen dan het “onderzoek” door laten gaan om haar geloofwaardigheid proberen te behouden, die ze vanaf dag 1 van haar Kamer-voorzitterschap al verspeeld heeft, want als het “onderzoek niet meer zou doorgaan, zou dat uiteraard koren op de molen zijn van de oppositie die haar nog verder af zouden branden dan tot haar enkels, zoals nu al bijna wekelijks gebeurt.

Voor mij is het duidelijk dat er een zeer vies en goor spel gespeeld wordt alleen om bepaalde lieden in de Kamer geen verantwoording af te laten leggen voor hetgeen gebeurd is in de laatste 2,5 jaar.  Want het is allang duidelijk dat de ene leugen bovenop de andere leugen werd en wordt gestapeld om de corona-hype wereldwijd draaiende te houden. Dus niet alleen in Nederland gaat dit op, maar met name in de westerse wereld, waar de farmaceutische industrie miljarden heeft weten weg te slepen zonder enige verantwoording af te hoeven leggen, en anderen die gelieerd zijn aan het opstarten en in stand houden van deze leugens.

Het is duidelijk dat de Nederlandse bevolking ondertussen wel begrepen heeft dat het hele corona-gebeuren een grote hype was en is, zoals blijkt uit de mate waarin de mensen nog zin hebben om zich te laten injecteren met iets dat nooit op een verantwoorde manier getest is en zeker geen corona besmetting kan voorkomen.

Het is voor het tuig dat in de Kamer huist dus een goede zaak dat Khadija Arib is vertrokken, maar zeker geen goede zaak voor de Nederlandse bevolking die graag transparantie had gezien, want de transparantie zal nou zeer zeker met weer een groot aantal leugens gesmoord gaan worden. Het enige dat nu nog overblijft om een en ander duidelijk te maken hoe de bevolking nog steeds verneukt wordt met leugen op leugen, zou zijn dat een D66´er deze enquêtecommissie gaat leiden, wat een reden zou zijn om toch als bevolking naar Den Haag af te reizen met hooivorken om die stal daar uit te mesten.

Door:
    “Henk der Niederländer”