Baanbrekende uitspraak: Italiaans Gerechtshof geeft opdracht tot analyse van Covid-“vaccins” om te bepalen of ze “schadelijk” zijn (Video)

• vrijdag 12 augustus 2022
  • Categorie: , , ,
  • Wij hebben gevraagd om te achterhalen hoe mRNA-vaccins werken, aangezien wij hier uitsluitend met mRNA-vaccins te maken hebben en onderzoeken of de enzymen in mRNA-vaccins onze gezondheid kunnen schaden.” – Advocate Nicoletta Morante

12-8-2022

Voor het eerst in Italië heeft een rechtbank in Pesaro bepaald dat de inhoud van mRNA-vaccins moet worden onderzocht. De beslissing komt na een 50-jarige man die al Covid heeft opgelopen en het vaccin niet meer wil ondergaan om te mogen werken. De man werd echter, ondanks het feit dat hij al Covid had gehad, geschorst wegens zijn “niet-naleving”, nadat hij geweigerd had de prik te nemen, bericht Rairfoundation.com.

De rechtbank van Pesaro heeft het verzoek van de advocaat van de man, Nicoletta Morante, ingewilligd, die de rechter had gevraagd om een laboratoriumanalyse van de inhoud van het Covid-“vaccin” van Pfizer en Moderna en de gevolgen ervan voor een patiënt die van de infectie hersteld is, en of het in het algemeen schadelijk is voor de gezondheid van de mensen. Verder vraagt de advocaat zich af hoe de staat “geïnformeerde toestemming kan toepassen op een geval van verplichte vaccinatie”:

De eerste vraag is of verplichte vaccinatie past bij patiënten die van Covid hersteld zijn. Men moet dus eerst aan getuigen-deskundigen vragen of het vaccineren van de herstelden een passende medische praktijk is.

De tweede vraag is gebaseerd op het onderzoek van mijn cliënt naar de hulpstoffen voor niet-menselijk gebruik die in het vaccin zitten. Bovendien hebben wij, op basis van een dossier dat wij reeds hadden opgesteld en van het technisch advies van Dr. Ansovini, gevraagd om na te gaan hoe mRNA-vaccins werken, aangezien wij hier uitsluitend met mRNA-vaccins te maken hebben en onderzoeken of mRNA-vaccins of enzymen die in mRNA-vaccins zitten, schadelijk kunnen zijn voor onze gezondheid. Vandaar het verzoek om een technische beoordeling.

Laten we ons eraan herinneren dat er ook het eigenaardige probleem is met betrekking tot geïnformeerde toestemming bij de ingediende vragen. Het formulier van geïnformeerde toestemming dat de ASL [Regionale Gezondheidsdienst] van Marche de mensen vraagt te ondertekenen, zelfs in de gevallen van verplichte vaccinatie. De geïnformeerde toestemming is iets wat gewoonlijk voor contracten geldt. Omdat daarin meestal de contractvoorwaarden worden vastgelegd.

Dus, geïnformeerde toestemming toepassen op een geval van verplichte vaccinatie is nogal tegenstrijdig. Daarom hebben wij een verzoek om technisch advies ingediend bij de rechtbank. En aangezien het om een juridische zaak gaat, zullen wij de rechter vragen zich daar ook van te vergewissen.

Wij willen dat de rechter het formulier van de geïnformeerde toestemming, dat ook in geval van verplichte inenting moet worden ondertekend, grondig onderzoekt.

De man die centraal staat in de civiele zaak is reeds genezen van covid, maar toch werd zijn “bewegingsvrijheid beperkt op zijn werk in een onderwijsinstelling in Italië omdat hij zich niet wilde laten vaccineren. Aangezien hij binnen de leeftijdsparameter en het beroep valt waarvoor het vaccin verplicht was, werd hem bovendien de “administratieve sanctie wegens overtreding van de vaccinatieplicht opgelegd.”

Naast “het vragen om vast te stellen of het vaccineren van mensen die hersteld waren van Covid voldoet aan de juiste toediening van medicijnen,” wil de beroepsbeoefenaar in het onderwijs weten “welke eiwitten in de vaccins aanwezig zijn en of zij hulpstoffen bevatten voor niet-menselijk gebruik of gevaarlijk zijn voor de gezondheid van de mensen,” luidde een samenvatting van de klacht.

Als onderdeel van de civiele procedure die in Pesaro is aangespannen, heeft Morante het onderzoek van een medische professional ingediend om de zaak van de man te ondersteunen. Ze omvatte een medisch onderzoeker en viroloog, Dr. Raffaele Ansovini, die van mening was dat “mRNA-vaccins niet de beschermende functie vervullen waarvoor ze worden geïnjecteerd.” De dokter schreef dat de mRNA-vaccins “niet de verklaarde functionele conformatie hebben,” en dat de immuunreactie die zij opwekken “ondoeltreffend is.”

Een analyse van enzymen in mRNA-vaccins was reeds officieus gedaan door Ansovini, die de aanwezigheid vond van ongeveer 25 stoffen die niet door de farmaceutische bedrijven waren aangegeven.

“Dankzij het advies van Dr. Raffaele Ansovini heeft de eiser, die reeds genezen was van een Covid-infectie, ten onrechte [zo stellen wij] beperkt in zijn beroep en in zijn bewegingsvrijheid, en getroffen door een administratieve sanctie wegens schending van de vaccinatieplicht, zijn bezorgdheid over de toediening van mRNA-vaccins uiteengezet, met de vraag of het overeenkomt met de goede medische wetenschap om de genezenen te vaccineren,” zei de advocaat.

Morante voegde eraan toe: “Wij wildem begrijpen of de geïnformeerde toestemming, die hij verplicht zou moeten ondertekenen, verenigbaar is met de verplichte vaccinatie, als er hulpstoffen voor niet-menselijk gebruik of schadelijk voor de gezondheid in zitten, of enzymen die al gevonden zijn in analyses die onlangs in een Amerikaans wetenschappelijk tijdschrift zijn gepubliceerd, onderaan het verslag van Dr. Ansovini, dat al voor dit arrest was opgesteld.”

De rechtbank van Pesaro heeft het beroep aanvaard en de technische evaluatie van de analyse van de inhoud van de mRNA-vaccins bevolen. De analyse van de farmaceutische inhoud, die zich op de eiwitten zal concentreren, zal waarschijnlijk tegen eind september beginnen.

Een andere zaak in Italië

Dit is niet alleen het eerste geval dat Morante voor de rechter brengt met het verzoek om de mRNA-injecties te onderzoeken. In Rovereto, Italië, is Dr. Paolo Lisi, een tandarts die daar werkzaam is, ook geschorst van klinische activiteit omdat hij zich niet wilde laten inenten tegen Covid, meldt Euro Weekly News.

Dr. Lisi, die eind september weer voor de rechter komt, heeft de gezondheidsautoriteit en de medische vereniging om schadevergoeding gevraagd in verband met de schorsing uit zijn beroep. De dokter zei: “Naast de analyse van de vaccinproducten, vragen wij om tests op het bloed van gevaccineerde patiënten vergeleken met de tests op het bloed van ongevaccineerde patiënten.”

Rechter Giuseppe Barbato behield zich het recht voor om een recente Zweedse studie over vaccins voor te leggen, nadat hij had ingestemd met een verzoek van de advocaat van de tandarts.

Het schijnt dat advocaat Nicoletta Morante heeft ontdekt dat één van de doeltreffendste manieren om tegen de onderdrukking door Covid te vechten, is degenen die het vaccin voorschrijven aan te klagen en gerechtelijke opheldering af te dwingen wanneer zij voor de rechter worden gesleept. Dat is de enige manier waarop de inhoud van het mRNA “vaccin” ooit openbaar zal worden gemaakt, en de bijwerkingen van de prik ooit forensisch zullen worden vastgesteld.

Copyright © 2022 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

COVID-19 VACCIN DOSSIER