‘Zeldzaam harde toon bij CDA tegen partijleider Hoekstra’

• donderdag 7 juli 2022
  • Categorie: , , ,
  •  'Hoekstra kreeg de volle laag'

6-7-2022

In de laatste Afhameren voor het reces bespreken politiek commentator Wouter de Winther en Pim Sedee de inzet van VVD-mastodont Johan Remkes als gespreksleider met de boeren, de zorgen bij het CDA en de grootste uitdagingen voor het kabinet. Abonneer je hier gratis: http://bit.ly/AbonneerTelegraaf Bij De Telegraaf vind je het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Je krijgt alles te weten op het gebied van entertainment, misdaad, geld, verkeer en royalty. Ook delen wij de meest opmerkelijke video's die je niet gemist moet hebben. Wil je meer (exclusieve) video's? Meld je dan hier aan voor onze video-nieuwsbrief: https://telegraaf.nl/videoupdate Bekijk voor al het laatste sportnieuws het kanaal van Telesport: https://www.youtube.com/channel/UCURS... Meer van De Telegraaf? Volg ons op: Website: https://www.telegraaf.nl/ Facebook: https://www.facebook.com/telegraaf/ Instagram: https://www.instagram.com/telegraaf.nl/ Twitter: https://twitter.com/telegraaf

De Telegraaf