-Michel Mulder- 'Wanneer gaan er eens koppen rollen?'

• dinsdag 19 juli 2022
  • Categorie: , ,
  •  Wie denkt dat het na Groningen, na de toeslagenaffaire, na MH17, na de coronahoax, na de limburgse overstromingen, na de stikstofcrisis en na de algehele sloop van dit land niet erger kan met de politieke onwil, is 'in for a treat, because it's gonna be a bumpy ride.'

19-7-2022

Als u als burger een dag te laat uw slavernijaangifte inlevert bij de meest misdadadige organisatie van Nederland - de belastingdienst - dan breekt letterlijk de dreig- en boetepleuris uit over uw, al vanuit alle overheidsinstanties bedreigde leven, maar de 'beslistermijn' geldt uiteraard niet voor de criminele narcisten die de personeelsbestanden van onze roverheid bevolken.

Het wordt steeds meer regel dan uitzondering dat ministeries - van ons belastinggeld - boetes betalen om onder hun wettelijke informatieplicht uit te komen, en daarmee is onze roverheid in alles, wat zij zelf zo moraliserend verwerpen, het schoolvoorbeeld van een bananenrepubliek geworden.

Het hoeft niet meer met de 'voorzichtigheid' van het oorlogse verzet uitgesproken te worden, de Nederlandse overheid is in alles een criminele organisatie geworden, met aan het hoofd een narcistische Capo di tutti capi die zich door de aanwezigheid van een tandeloos parlement werkelijk onaantastbaar waant.

De werkelijk stuitende arrogantie waarmee de opeenvolgende kabinetten Rutte de waarden van onze democratische rechtsstaat bij het grofvuil gezet hebben, is ongekend, en wij 'vieren' op 2 augustus a.s niet dat glibberige Markje de langstzittende premier in de geschiedenis, maar de langstzittende dictator.

Het is nu de vraag wanneer er eens - spreekwoordelijke - koppen gaan rollen, want we staan wel op het historische keerpunt dat het criminele handelen van deze roverheid niet meer met de mantel der liefde en geheugenverlies bedekt kan, en mag worden.

Goed nieuws! DDS heeft nu een eigen app voor iPhone en iPad, en voor Android-toestellen. Download de app gratis en voor niets in de AppStore of in Google Play voor Android, en blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws. Oh, en als je de app hebt gedownload, laat dan even een 5-sterren recensie achter alsjeblieft. Dat is enorm belangrijk!

Het Nederlandse volk heeft inmiddels - na alle beerputten, schandalen en sloopwerkzaamheden - het absolute recht verkregen dat er politieke koppen gaan rollen, en dat deze criminelen strafrechtelijk vervolgd gaan worden voor hun daden.

DDS

Als een Regering zoveel invloed heeft op de Rechterlijke macht is de Rechterlijke macht al lang niet meer onafhankelijk. We kunnen dus vergeten dat de verantwoordelijken met deze Regering ooit gestraft gaan worden. Het systeem is tot op het bot verrot met al die voor het leven benoemde D'66 rechters.

Henry zei

Michel Mulder, ik ben verheugd u hier weer te kunnen lezen. Ik genoot altijd van uw FB publicaties maar die miste ik al geruime tijd. Ik zie uit naar vele rake commentaren.