Russen, corona en Johan Derksen,

• zaterdag 7 mei 2022
  • Categorie: , , , ,
  • Wat hebben deze 3 met elkaar te maken? Ogenschijnlijk niets. Ik doe een poging.

06-05-2022

Russen, corona en Johan Derksen

Wat hebben deze 3 met elkaar te maken? Ogenschijnlijk niets. Ik doe een poging.

Johan Derksen moest hangen, zoals ooit Barbertje. Wat hij gedaan zou hebben en vrijwillig opbiechtte is kwalijk. Als het alleen een kaars tussen de benen betrof terwijl iedereen dronken was, is dat niet fraai. Dat de kaars eerder ergens anders belandde, lijkt mij eerder stoere kroegpraat, maar ja, ik was er niet bij en ik heb dit ook zelf nooit gedaan, ook al ben ik van hetzelfde bouwjaar. Ik vond dat toen waarschijnlijk al niet normaal.
    Zonder vrouwen te shockeren door dit ogenschijnlijk te bagatelliseren, weet ik wel ernstigere misdaden tegen de mensheid. Veel erger, waar geen Barbertjes hoeven te hangen.

Neem de coronamisdaden. Uit de WOB (Wet Openbaarheid van Bestuur) documenten zou blijken dat leden van het RIVM het kabinet al in een zeer vroeg stadium hadden geadviseerd om het middel HCQ te laten voorschrijven bij patiënten die ernstige griepverschijnselen (in de volksmond door de overheid voorgeprogrammeerd ook wel corona genoemd) vertoonden. Dat had met name bij de kwetsbare groepen erg veel doden kunnen schelen. Nu heb ik de WOB-verslagen niet zelf gelezen, maar ik wil dit graag geloven, zelfs dat het advies toen eventueel zou zijn uitgebreid met het voorschrijven van het paardenmiddel Ivermectine.

Willens en wetens heeft met name Hugo de Jonge deze adviezen in de volgens weer andere vakinhoudelijke onbenullen (o.a. Frans Timmermans, Allan Gore en Zweedse Greet) opwarmende wind geslagen. Willens en zeker wetens met honderden extra en bovenal onnodige doden tot gevolg. Doden door een verkeerde behandeling, maar ook doden door uitgestelde medische ingrepen (achtereenvolgende kabinetten Rutte weigerden extra IC-bedden aan te schaffen nadat ze eerst akkoord gingen met een structurele afbraak van de zorg) en vele zelfdodingen door overstreste jongeren en eigenaren van kleine en middelgrote bedrijven.

Kort door de bocht zijn Hugo en zijn kornuiten in crime hiervoor verantwoordelijk, ze hebben bloed aan hun handen en ze zitten er nog. Hugo inmiddels op een ander ministerie waar hij wederom straffeloos chaos kan scheppen en brokken mag maken.

En dan de Oekraïne-leugens. Het zeteltjesruil duo Kaag en Hoekstra hebben in al hun (on)wijsheid besloten de lijn van Biden (VS), Stoltenberg (NATO) en Schwab (WEF) te volgen en sancties op te leggen aan het Rusland van Poetin. Uiteraard met toestemming van marionet Rutte.
    Het westen wil Rusland pijn doen, terwijl de onnozele halzen nog steeds niets weten van het boemerangeffect, waardoor ze het eigen volk gaan straffen.

Het eerste argument is de oorlog in Oekraïne. Al die elitaire gasten die het voor het zeggen hebben weten als geen ander dat Poetin niet anders kon. Immers na de val van de muur werd afgesproken dat de NATO geen inch zou opschuiven naar het oosten. En zie, bijna alle voormalige Europese Warschaupact landen zijn inmiddels lid van de NATO, Oekraïne (grenzend aan Rusland) wil die stap ook nemen. Er zijn nog wat andere redenen die heel gevoelig zijn en door de machthebbers wel bekend, maar nooit toegegeven zullen worden.
    Om die reden(en) moet Rusland geboycot worden. Waar het westen ooit waarschuwde dat we nooit te afhankelijk mochten worden van Russisch(e) gas en olie, doen onze leiders ons straks de das om (letterlijk tegen de kou!) door zelf geen gas en olie meer te willen afnemen. Maar niet meteen, pas ergens in november. De prijzen rijzen de pan uit en Poetin lacht zich een ongeluk. Hij kan zijn energie wel kwijt aan bv. China en India.

Als we de slaafse media mogen geloven moeten we ons extra gaan bewapenen omdat de Russen komen. In diezelfde voorgeprogrammeerde media wordt kond gedaan van de moeizame vorderingen en de militaire klappen die ze van de Zelenski-getrouwen te verduren krijgen. Niemand valt deze tegenstrijdigheid blijkbaar op.

En dan willen die vermaledijde Russen ook de leveranties in roebels afgerekend krijgen. Kaag, de voormalige diplomaat van de koude grond en nu minister van onze poen wil Rusland haar wil opleggen. Haar wil en die van het hele ‘vrije’ westen. Volgens mij gaat een producent die iets te verkopen heeft zelf bepalen in welke munteenheid er betaald moet worden. Bestel maar eens iets in Engeland. Zij berekenen hun prijzen in ponden, niet in euro’s, dollars of roebels.

Terugkerend naar Derksen. Wat hij opbiechtte verdient absoluut geen schoonheidsprijs, maar hij werd geframed, gecanceld, gewoked en beschimpt, maar nog steeds ook door een aantal bejubeld. Hij ging, Hugo, Mark en Sigrid zitten er nog. Een kaars tussen de benen kan niet, maar de toeslagenaffaire onoplosbaar maken, 1100 kinderen uit huis plaatsen en daarna niet weten waar ze zijn en Groningers in gescheurde woningen laten zitten is blijkbaar normaal, om van alle onnodige slachtoffers van 2 jaar verkeerde maatregelen om een vervelende griep aan te pakken en de voortdurende misinformatie betreffende virussen en gewone Russen maar te zwijgen.

Rients HofstraPluchen Revolutie