Waarom Le Pen boven Macron kiezen?,

• zaterdag 23 april 2022
  • Categorie: , ,
  • Waar de media een beetje zijn bekomen van de coronaleugens en nu volop gefocust zijn om desinformatie over Oekraïne te verspreiden, ontwikkelt zich in Frankrijk een strijd met verregaande gevolgen.

23-4-2022

Wint Macron, dan komt de New World Order van zijn politieke vriend Klaus Schwab een belangrijke stap dichterbij. Macron heeft als oud bankier van de Rothschilds een burgeronvriendelijke taak te vervullen.
    Samen met andere wereldleiders zetten ze zich af tegen politici die zeggen echt op te komen voor de burgers. Zelf pretenderen ze dit ook, maar hun daden tonen het tegenovergestelde.
    Behalve dat ze zich als regenteske en elitaire nepdemocraten manifesteren, dienen ze ook nog eens de machthebbers van mega investeringsvehikels, zoals o.a. Blackrock, Venguard en Fidelity. Deze fondsen beheren de meerderheid van de aandelen van alle grote bedrijven. Denk aan de allergrootste chemie-, farma-, voedings- en energie-conglomeraten.
    De Rothschilds hebben hierin, maar bovenal in de vernietigingsbedrijven waarvan alle legers de afnemers zijn, grote belangen. Macron is één van de vele uitvoerders als bevriende regeringsleider. Blijft Frankrijk in de pas lopen met een overwinning van Macron, dan blijven de CEO’s verzekerd van loyaliteit van Frankrijk dat met Duitsland de dienst uitmaakt binnen de EU. Als we dit willen, dan dient Macron te winnen.

Maar voor alle mensen die het anders zien en het anders zouden willen, zou het een zegen zijn wanneer Marine le Pen in Parijs de scepter gaat zwaaien.
    Niet vanwege al haar standpunten, maar m.n. vanwege haar ultieme wens weer baas te willen zijn in eigen land. De EU krijgt dan een dreun van je welste. Waar haar partij lange tijd uit de EU wilde treden, is Marine nu iets genuanceerder. Maar ze is nog wel steeds anti globalisme en fanatiek voorstander van nationalisme. Dan wint het volk en verliest de kleine kaste die trouw zweren aan de wereldelite waarvan Schwab een exponent is. Mensen die zich echt voor het volk inzetten en de burgers serieus willen nemen, worden weggezet als populisten. Alsof dat een besmettelijk scheldwoord is. Democratisch gezien zou een populist een geuzennaam dienen zijn.
    Le Pen wil geen Frexit meer, maar de EU van binnen uit hervormen. Een van haar eerste doelstellingen is er voor te zorgen dat de nationale wetten weer boven die van Brussel gaan. Net als hier in Nederland is driekwart van de grondwet weggegeven aan de EU.
    Le Pen wil o.a. dat de Fransen weer voorrang krijgen boven niet-Fransen. Dit hoeft niet in te houden dat nationalisten ook meteen racisten zijn, zeker als een ruime meerderheid dit ook vindt.

Net als in ons land kunnen de wachttijden voor een woning voor jongeren oplopen tot boven de 10 jaar, terwijl buitenlanders (m.n. vluchtelingen) voorrang krijgen. Uiteraard moeten vluchtelingen geholpen worden. Er dient dan wel effectief een onderscheid te worden gemaakt tussen economische en politieke- c.q. oorlogsslachtoffers.
    De eersten dienen zonder pardon naar hun eigen land teruggestuurd te worden. We hebben domweg niet genoeg ruimte voor miljoenen die (wellicht terecht) denken dat het hier beter is.
    Maar voor erkende politieke- en oorlogsslachtoffers dient hier een gastvrij onthaal te worden geregeld. Wonen, studeren en/of werken moet dan mogelijk gemaakt worden. Echter het moet overduidelijk zijn dat ze hier te gast zijn en dat ze zich tevens als gast dienen te gedragen. En wezenlijk belangrijk: ze dienen een contract te ondertekenen waarbij ze toezeggen meteen te vertrekken als de situatie in hun thuisland weer acceptabel is. Dan niet procederen, of claimen dat hun kinderen hier al jaren zijn ingeburgerd. Met de hier eventueel verdiende gelden en opgedane kennis kunnen ze met enige zekerheid een goed bestaan opbouwen in hun eigen land. Zie de kosten die dit met zich meebrengen maar als een soort van zeer gerichte ontwikkelingshulp. De geholpen en weer teruggekeerde vluchtelingen zullen zeer lovend verslag doen van de goede ervaringen in hun tijdelijke gastland.

Als Marine le Pen onverhoeds zal winnen, kan Nederland zich vasthouden aan de verworvenheden die haar partij in Brussel weet te realiseren. Een Nexit is op dit moment te verkiezen boven de onderdanigheid aan Europa, maar wanneer de EU fundamenteel van binnenuit hervormd kan worden, waarbij alle landen heel veel soevereiniteit terug krijgen, kunnen sommige economische en humanitaire EU-regels wellicht als acceptabel worden ervaren.

De grote angst is helaas dat de wereldmachthebbers ook heel goed weten wat in dit geval de meeste Fransen willen, waardoor de verkiezingsoverwinning gemanipuleerd naar Macron gaat. Dan blijft niet alles zoals het was, maar wordt het alleen maar erger. Ook voor ons land, ondanks de val van Eurofiel, Bilderberger, Sorosprotegé en WEF-lid Sigrid Kaag.

Rients HofstraPluchen Revolutie

Extreem rechts aan de macht, daar moet je toch niet aan denken.

Dekker zei

Anoniem 1, misschien kunt u uitleggen wat u met Extreem Rechts bedoelt? Als u onder Extreem Rechts verstaat het commentaar van realistische mensen op het immigratie beleid van de laatste jaren dan kan ik alleen maar bedenken dat die mensen volkomen gelijk hebben gezien de huidige verkrachting- en moordzaken. Je hoeft niet gestudeerd te hebben om in te zien dat het jaarlijks binnenhalen van ongeveer 100.000 mensen uit Afrika gewoon ontoelaatbaar is en dan zijn het nog voornamelijk jonge gezonde mannen die hier gratis komen, eten en wonen zonder ook maar de geringste bijdrage te leveren aan Nederland. Vreemd dat toch altijd over Extreem Rechts wordt gesp[roken en nooit over de uitwassen van Links want die zijn een stuk zorgelijker dan de mening van de gewone man die ongerust is over de toekomst voor zijn kinderen en kleinkinderen.
    Dus het zou u sieren als u met een realistische uitleg komt en dan liefst gebaseerd op feiten en niet maar wat roeptoetert wat veel van uw extreem linkse soortgenoten, geholpen door de media, dagelijks doen.

Beste Dekker, daar heb ik ("als extreem rechtse" :-) niets aan toe te voegen.