GIDEON – Op Zoek Naar De Waarheid

• zondag 13 maart 2022
  • Categorie:

Al 2 jaar lang gaan we van lockdown naar lockdown.

13-3-2022

Zie hier

Nu te zien op blckbx: ‘Gideon, op zoek naar de waarheid’!

Er worden ingrijpende maatregelen genomen ter ‘bescherming’ van de volksgezondheid. Maar zijn deze maatregelen wel effectief? Is het vaccineren van de hele bevolking wel verstandig, of kent dit experiment ook risico’s? Heeft de implementatie van een QR-maatschappij echt als doel de volksgezondheid te dienen, of spelen er andere belangen?

In samenwerking met Max von Kreyfelt (Café Weltschmerz) maakte Docsfair een documentaire waarin Tweede Kamer lid Gideon van Meijeren opzoek gaat naar antwoorden die hij niet binnen het parlement kon vinden.

Vanavond om 20:00 verschijnt de link van de nu-al-gecancelde, schokkende documentaire op onze website. Wees er snel bij, want deze zou zomaar eens verwijderd kunnen worden..

Videospeler

Reactie van Gideon op het cancelen van de première door Pathé:

Videospeler

Cafe Weltschmerz

Een duidelijke documentaire met verontrustende commentaren van wetenschappers over de gang van zaken.
    Deze wetenschappers en ook artsen zijn zeer dappere mensen dat ze hun kant van het verhaal willen vertellen, wetende dat ze de rest van hun carrière kunnen rekenen op heel veel tegenwerking vanuit de politiek.
    Gideon van Meijeren verdient alle respect voor de wijze waarop hij de belangen van heel veel Nederlanders behartigt, Nederlanders die nog wel hun verstand weten te gebruiken.