Covid “vaccins” veroorzaken microbloedklonters bij miljoenen… en er is geen medische oplossing

• woensdag 9 februari 2022
  • De miljoenen gezondheidseffecten die worden gemeld in verband met de “vaccins” tegen het coronavirus (Covid-19) hebben één gemeenschappelijk verband: microscopische bloedklonters die worden veroorzaakt door spike-eiwitten, bericht Ethan Huff.

9-2-2022

Het is nu bekend dat de injecties de bloedvaten in het hele lichaam beschadigen. Ze zijn veel erger, in feite, dan Covid zelf.

Hoewel de volledige omvang van wat deze spike-eiwitten en microbloedklonters doen nog niet volledig bekend is, is het duidelijk dat zij niets dan schade aanrichten.

“Bloedklonters die ontstaan in de kleinste bloedvaten worden microvasculaire tromboses genoemd en verminderen de bloedstroom,” meldt LifeSiteNews. “De klinische symptomen zijn afhankelijk van de organen die het sterkst getroffen worden.”

Het probleem met microbloedstolling is dat het niet zichtbaar is met het blote oog of zelfs op normale scans. En toch is de schade die het veroorzaakt enorm.

Wanneer ze bijvoorbeeld in de longen worden gepompt, kunnen door spikeiwitten veroorzaakte microbloedklonters tot longembolieën leiden. Als ze de hersenen bereiken, kan verwardheid of een beroerte het gevolg zijn.

“Als ze in het hart terechtkomen, kunnen ze een hartaanval veroorzaken of ontstekingen bevorderen,” voegt LifeSiteNews eraan toe.

“Als ze vast komen te zitten in de kleinere bloedvaten die zuurstof leveren aan de handen of voeten, kunnen ze ervoor zorgen dat die ledematen gevoelloos worden en mogelijk amputatie vereisen. Stolsels in andere organen, zoals de lever of de nieren, kunnen leiden tot het falen van die organen.”

Covid “vaccin” spike-eiwitten werden ontworpen om het menselijk lichaam te vernietigen

Aangezien spike-eiwitten zich bijna overal in het lichaam kunnen nestelen, kan de daaruit voortvloeiende schade vele vormen aannemen. Dit verklaart waarom de “volledig gevaccineerden” allerlei gezondheidsproblemen ontwikkelen, waarvan sommige ogenschijnlijk niets met elkaar te maken hebben.

Op dit moment zijn er bij VAERS (Vaccine Adverse Event Reporting System) meer dan een miljoen meldingen binnengekomen van bijwerkingen van covidprikken. Er zijn ook honderdduizenden sterfgevallen gemeld.

Medisch deskundige Dr. Peter McCullough heeft herhaaldelijk gewaarschuwd voor microstolsels, alleen maar genegeerd door de gevestigde orde. Hij verklaarde al vroeg in de pandemie dat het spike-eiwit zelf stolling en bloedstolling veroorzaakt, maar weinigen luisterden.

Door spike-eiwit veroorzaakte stolling is uniek in die zin dat het rode bloedcellen en bloedplaatjes aan elkaar doet kleven. Dit is een heel ander soort bloedstolling dan men zou verwachten bij grote bloedklonters in de slagaders en aders.

De Canadese arts Charles Hoffe maakte afgelopen zomer bekend dat 62 procent van zijn honderden gevaccineerde patiënten hoge cijfers vertoonden bij de d-dimeertest, wat wijst op de aanwezigheid van microbloedstolsels.

“Een d-dimeertest meet de hoeveelheid afgebroken fibrine in het bloed,” legt LifeSiteNews uit.

Naast het vrijgeven van deze bevinding, waarschuwde Hoffe dat mRNA (messenger RNA) injecties, die het lichaam programmeren om zijn eigen spike-eiwitten te produceren, “de meeste mensen zullen doden door hartfalen,” ofwel onmiddellijk, ofwel later in de toekomst.

In de komende jaren, zegt Hoffe, zal bijna iedereen die met een mRNA-naald is gestoken, aan hartfalen overlijden. De tijd zal leren of zijn inschatting bewaarheid wordt.

Iedereen die de mRNA injectie van Pfizer-BioNTech of Moderna heeft gehad, zal uiteindelijk, als dat nog niet gebeurd is, zien dat zijn haarvaten verstopt raken. Op een gegeven moment zal dit resulteren in een ernstige cardiovasculaire gebeurtenis die mogelijk tot de dood leidt.

“In gewone taal zei hij dat de mRNA injecties geprogrammeerd zijn om iemands lichaam te veranderen in een ‘fabriek’ van spike-eiwitten, en dat na verloop van tijd deze massaal geproduceerde spike-eiwitten een progressieve bloedstolling veroorzaken.”

Copyright © 2022 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

COVID-19 VACCIN DOSSIER

Volg Frontnieuws op Teleg

Jonge mensen sterven aan onverklaarbare bloedklonters en de artsen staan voor een raadsel. Hoe is het mogelijk dat artsen de gevaren van de vaccins ontkennen of in ieder geval bagatelliseren. Van artsen mogen we toch verwachten dat ze een zekere intelligentie bezitten.

Als levensverzekeringsmaatschappijen al waarschuwen voor een grote oversterfte van 40 a 50% onder jonge mensen dan moet er wel wat aan de hand zijn. Het is niet het virus dus blijft er weinig anders over dan de Vaccins.

Jullie moeten echt in psychotherapie. Allemaal angst, dat is geen wetenschap,maar psychisch probleem.

Dekker zei

Anoniem 3, wie bedoel je met jullie? Bedoel je jezelf met de noodzaak van psychotherapie, of de mensen(artsen en professoren), die waarschuwen tegen de injecties waardoor alleen al in de EU volgens de officiële cijfers bijna 40.000 mensen zijn overleden door de zogenaamde vaccins en de 3,5 miljoen ernstige gewonden vanwege de bijwerkingen?

van Alphen zei

Met anoniem 3 hebben we een psychiater als reageerder op de site van Stichting Jas. Helaas is informatie niet zijn sterkste kant want anders was hij beter op de hoogte van alle ellende die de vaccins veroorzaken en al veroorzaakt hebben. Kan ook zijn dat zijn hersens zijn aangetast door de vaccins want zijn zinsopbouw is ook niet je van het.