Pandemie fraude – politiek en media liegen: Een COVID verpleegster pakt uit !

• zondag 12 december 2021
  • Een Berlijnse verpleegster spreekt zich uit: Zij is niet bereid te zwijgen over de gigantische leugens van de media, de politiek en op winst beluste farmaceutische bedrijven. In haar opzienbarende video beschrijft zij hoe de situatie in een groot ziekenhuis in de Duitse hoofdstad er werkelijk uitziet, meldt Wochenblick.

11-12-2021

Voor het grootste deel zijn het niet de Corona-patiënten die de ziekenhuisbedden bezetten. In plaats daarvan zijn er meer en meer jonge mensen met hartkwalen op de andere afdelingen. De verpleegster van de Corona-afdeling beschrijft de schokkende realiteit van systematische en grootschalige fraude met PCR-tests. Ze vraagt: Waarom spelen jullie allemaal mee?

Linda is al 25 jaar verpleegster en ze is het zat, beschrijft ze. Al twee jaar vertellen politici en de media haar hoe het er in de Covid-afdelingen aan toe gaat. Maar in tegenstelling tot de gezondheidswerkers, hebben zij geen inzicht. We horen vaak soortgelijke verhalen uit ziekenhuizen, maar hier is het verschil: Linda is moedig, ze toont gezicht.

Haar beschrijving van de situatie in de Duitse ziekenhuizen doet sterk denken aan de beschrijvingen van het voormalige hoofd van de gezondheidsdienst, die onder dwang werd overgeplaatst wegens zijn kritiek. De ervaren verpleegster heeft blijkbaar al aanvaard dat zij haar baan zal verliezen als vaccinatie verplicht wordt. Linda neemt een pragmatische houding aan: “Ik kan mezelf helpen. Maar wie zal u helpen als ik er niet meer ben?” vraagt de vrouw. Linda roept de mensen op om eindelijk op te houden met dit alles mee te spelen en deze toestanden niet langer te laten voortduren.

De gigantische testfraude

“Dat is het, dat is genoeg”: Linda vindt het volkomen onaanvaardbaar dat ze de ongevaccineerden niet meer mag behandelen. En vraagt: “Wat betekenen incidenten?” Met indrukwekkend gemak legt Linda uit hoe de incidentieniveaus, en dus de “pandemie”, kunstmatig worden vervaardigd.

Ze ervaart de gevolgen van de testfraude in de praktijk: Linda ziet mensen op de Covid-afdeling die voorheen nog op de afdeling traumachirurgie werden verpleegd voor een gebroken been. Dan testen ze “positief” op Corona en belanden ze op de Covid afdeling, beschrijft Linda. Hetzelfde gebeurt met moeders van pasgeborenen. Of met mensen die naar het ziekenhuis komen voor dialyse of chemotherapie. Deze patiënten lijden niet aan ademhalingsmoeilijkheden, maar de positieve PCR-test leidt hen toch naar de Covid-afdeling.

Covid sterfgevallen vergelijkbaar met griep sterfgevallen

Toch ontkent de ervaren verpleegster niet dat er ernstige gevallen van Corona zijn: “Ja er zijn ernstige gevallen, die zijn er bij elke griepgolf. Bij elke griepgolf sterven ook jongeren en kinderen. Zelfs meer dan van Covid! Maar dat kan je niets schelen, want je wilt bang zijn!” Eerst was Linda ook bang, zegt ze, maar toen drong de realiteit hard tot haar door. Jonge moeders die naar de Covid-afdeling werden gestuurd en wier baby’s vervolgens werden lastiggevallen door verpleegsters die niet waren opgeleid als pediatrisch verpleegster.

Linda beschrijft hoe absurd het is dat zij wordt gestuurd om zuurstof te meten bij gezonde jonge moeders en baby’s, ook al is er niets mis met hen. En inderdaad, in de Covid-zalen lagen bejaarden te sterven. Ze zouden niet sterven aan Covid, maar met Covid, beschrijft de verpleegster. En helemaal alleen. Dit heeft ze nog nooit meegemaakt bij een griepepidemie. Ouderen zijn nog nooit zo in de steek gelaten door hun kinderen. Zij zitten eenzaam aan het bed en huilen omdat zij hun familieleden niet mogen zien.

Jonge mensen met hartproblemen op de cardiologie afdeling

Met alle wreedheden die mensen lieten gebeuren, zou Linda dan door diezelfde mensen een “tegendraads”, een “nazi” of een “aluhut” genoemd worden. En ze zouden er voorstander van zijn dat ze niet meer als ongevaccineerde naar de supermarkt zou mogen gaan. Men moet zich afvragen waarom zij – net als een groot deel van de rest van het gezondheidspersoneel – zich niet laat vaccineren. Linda beschrijft dat ze veel jonge mensen had zien liggen toen ze dienst had op de cardiologie afdeling. Maar op haar vraag waarom dit het geval was, haalde zij haar schouders op. Alles draait om de juiste cijfers – voor de aandeelhouders.

Intensive care bedden leugen

Voor elk vrijgekomen bed en elk nieuw bed op de intensive care zouden de ziekenhuizen enorme bedragen ontvangen, volgens Linda’s waarneming. Terzelfder tijd werd de capaciteit in het algemeen verminderd. We hebben uitgebreid verslag gedaan van de zogenaamde beddenleugen op de intensive care.

Waarom praten zo weinig mensen over deze toestanden?

Strikte geheimhoudingsovereenkomsten verbieden gezondheidswerkers om over de situatie in de ziekenhuizen te praten. Dit maakt de verslaggeving over dit onderwerp enorm moeilijk, zoals wij tot onze frustratie zullen ontdekken. Daarom is Linda’s optreden zo moedig en belangrijk. Haar relaas komt overeen met de verhalen die wij gewoonlijk alleen in besloten kring horen en met ons onderzoek naar de situatie in ziekenhuizen in het algemeen.

Help ons de censuur van BIG-TECH te omzeilen en volg ons op Telegram:

Telegram: t.me/dissidenteen

Zo langzamerhand wordt steeds duidelijker dat Corona niets met een gezondheidsprobleem te maken, maar alles met een macht die alle macht over het volk wil hebben. Angst is een slechte raadgever maar voor de regeringen van de diverse landen een uitkomst, zo krijgen en hebben ze de macht in handen gekregen.
    Later als het sterfte cijfer fors toeneemt onder de gevaccineerden zullen veel mensen zich wel eens achter de oren gaan krabben, nu zien ze het nog niet.