Kamervragen over duidelijke piek in overlijdens na vaccinatie: ‘Schokkende uitkomsten’

• zaterdag 11 december 2021
  • Categorie: , ,
  • De oversterfte loopt elke week verder op. In de eerste week van december overleden er ongeveer 1250 meer mensen dan verwacht. Volgens de media hangt de oversterfte vooral samen met corona. Twee professoren van de Universiteit van Londen hebben iets anders ontdekt.

11 december 2021

Hun analyse laat zien dat er met Covid in Nederland niets bijzonders is gebeurd in de leeftijdscategorie onder 65 jaar. Covid is niet zichtbaar onder de 65. Het onderzoek wijst daarnaast uit dat er sprake is van verkeerde registratie van vaccinatiestatus bij overlijden direct na vaccinatie.

Hét bewijs

“Als het onderzoek van de twee professoren van de Universiteit van Londen klopt, dan is dat hét bewijs dat de coronamaatregelen van het kabinet geen enkel effect hebben op de volksgezondheid, terwijl ze wel desastreus zijn voor onder meer de economie en ons (geestelijke) welzijn,” zegt Tweede Kamerlid Wybren van Haga, die Kamervragen heeft gesteld over de mortaliteitscijfers van ongevaccineerden en gevaccineerden.

Van Haga wil van zorgminister Hugo de Jonge weten wat zijn reactie is op het onderzoek van de professoren. “Bent u zich ervan bewust dat als dit onderzoek klopt, u alle mensen onder de 65 jaar opzadelt met coronabeleid dat kant noch wal raakt?”

Schokkende uitkomsten

“Wat vindt u van het feit dat de professoren ontdekten dat overleden gevaccineerden pas weken na de vaccinatie als ‘gevaccineerd’ werden aangemerkt en dus stierven als ongevaccineerden?” vraagt Van Haga verder.

Het Kamerlid vraagt De Jonge ook wat hij vindt van de andere schokkende uitkomsten van de analyse, te weten een duidelijke piek in overlijdens zowel na toediening van de eerste als de tweede dosis, en dat de mortaliteit van gevaccineerden niet lager is dan die van ongevaccineerden.

Eén van de professoren, Norman Fenton, was onlangs te gast bij radiozender LBC om te praten over het onderzoek:

Verontruste zei

Reactie overheid: nil.

Onze nieuwe minister van VWS zal misschien wel Jan Paternotte van D'66 zijn.

De naam van het ministerie zal dan waarschijnlijk aangepast worden in het Ministerie van Genocide.