De heldere kijk van een huisarts

• woensdag 17 november 2021
  • Categorie:
  •  Maar de hamvraag is wat is: de uitkomst van deze besmettingen.

De heldere kijk van een huisarts

Geplaatst door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)

h/t “Ben”

Het RIVM meldt: In oktober overleden 1.250 mensen meer dan verwacht
    In oktober overleden wekelijks meer mensen dan verwacht, er was oversterfte in alle weken. In totaal overleden ruim 1.250 mensen meer dan verwacht voor deze maand. Vooral onder 80-plussers en Wlz-zorggebruikers was de sterfte verhoogd. In de laatste week van oktober (week 43, 25 tot en met 31 oktober 2021) overleden naar schatting bijna 3.350 mensen. Dat zijn er ruim 450 meer dan verwacht voor deze periode. Dat meldt het CBS op basis van de voorlopige sterftecijfers per week.

Vreemd dat niet vermeldt wordt waar deze mensen aan overleden zijn. Bovendien is verreweg het grootste aantal ouderen gevaccineerd. Zouden de vaccinaties iets met deze oversterfte te maken hebben? De verpleeghuizen weten te melden dat de sterfte onder de volledig gevaccineerde bewoners erg groot is.

Een Portugees en een Engels laboratorium hebben ontdekt dat er ook grafeen in de vaccins zit verborgen en grafeen doet dit:
    Met een halve kilo van dit nieuwe materiaal kun je een olifant optillen
    Redactie 3 uur geleden