HK wil samenwerking met inwoners verbeteren

• zondag 10 oktober 2021

•  HOLLANDS KROON – De gemeente Hollands Kroon houdt tussen 8 oktober en 1 november een enquête onder inwoners om de samenwerking te verbeteren.

8-10-2021

Inwoners kunnen hun mening geven via een digitale vragenlijst op gemeenteraad.hollandskroon.nl/geefjemening. Zo onderzoekt de gemeente hoe de komende jaren de samenwerking met inwoners beter kan.

Naast inwoners, vullen ook raadsleden, de collegeleden en ambtenaren van de gemeente Hollands Kroon de vragenlijst in. Daarmee wordt duidelijk of alle betrokken personen hetzelfde beeld hebben. Het doel is om de werkwijze beter te laten aansluiten bij hoe inwoners willen samenwerken.

Bij het onderzoek maakt de gemeente Hollands Kroon gebruik van de Quick Scan Lokale Democratie. Door samen te werken zetten de partijen zich in voor vernieuwing in de democratie.

HK