The Trueman Show #40 Door Frankema

• vrijdag 27 augustus 2021
  •  Door is de oprichtster van Stichting Vaccinvrij (www.stichtingvaccinvrij.nl)

27-8-2021

Disclaimer: We are in the process of adding English subtitles to all the podcasts. Please bear with us, it will take a little while. Probably we will start translating everything starting next week. Want to help translating? Please send an e-mail to info@jornluka.com Bezoek www.jornluka.com. Alle content die ik maak is gratis. Als je het tof vindt wat ik maak, doneer dan zodat we steeds meer en betere content kunnen maken. Abonneer je ook op mijn kanaal als je dat nog niet gedaan hebt en deel de video met zoveel mogelijk mensen. Dank jullie wel voor jullie steun. Jullie maken The Trueman Show mogelijk! Voor deze 40ste aflevering zijn we afgereisd naar Baarn om een podcast op te nemen met mij voor mij een hele speciale gast, namelijk Door Frankema. Door is de oprichtster van Stichting Vaccinvrij (www.stichtingvaccinvrij.nl) Met deze stichting strijdt ze al ruim 20 jaar voor meer openheid inzake de vaccins die ons worden aangeboden. Al 20 jaar staat ze voorop en wordt ze gedemoniseerd door de pharma, politici, artsen en de samenleving. En dit alles omdat ze probeert voor meer openheid en eerlijke voorlichting te zorgen. Zo heeft Door met ontzettend veel ouders van kinderen gesproken die vaccinatieschade hebben opgelopen, heeft ze uren en uren aan onderzoek met haar team gedaan naar de verschillende vaccinaties, heeft ze een super succesvol boek geschreven die inmiddels door onder andere bol.com uit de schappen is gehaald (censuur) en nog veel meer. We spraken over hoe het voor Door is geweest de afgelopen 20 jaar. Hoe ze haar kinderen uit het systeem heeft gehaald. Het onderzoek wat ze gedaan heeft. De schrijnende verhalen van kinderen met vaccinatieschade. De geschiedenis van vaccins. Haar activisme. De keer dat ze enorm hard geframed werd bij PAUW en nog veel meer. Ik vind het een ontzettend waardevolle aflevering. Ontzettend veel mensen spreken zich tegenwoordig uit tegen de nieuwe gentherapie corona prikken, maar geven in dezelfde zin aan geen anti-vaxxer te zijn. Waarom eigenlijk? Hebben die mensen wel onderzoek gedaan naar alle andere vaccins? Door vertelt waarom het broodnodig is om ook daar onderzoek naar te doen. Vond je het tof? Abonneer je dan op mijn kanaal en like de video en deel hem met je vrienden en op social media. Samen laten we het echte geluid groeien!