Vrijheid is niet onderhandelbaar – Erik van der Horst met Ghislen Nysten

• donderdag 1 juli 2021
  •  Grond- en mensenrechten worden te eenvoudig terzijde geschoven ...

Vrijheid is niet onderhandelbaar – Erik van der Horst met Ghislen Nysten

In een tijd die gedicteerd wordt door het coronabeleid, een toeslagenaffaire en een steeds verdergaande inperking van privacy, kijken controlerende machten te vaak weg. Grond- en mensenrechten worden te eenvoudig terzijde geschoven en enkel nog als een te nemen hobbel beschouwd. Tevens worden alle waarschuwen en tegengeluiden, nota bene van zeer respectabele wetenschappers en deskundigen, systematisch genegeerd. Wij mogen spreken over een tunnelvisie waarbij enkel nog naar diegenen geluisterd wordt die het huidige beleid onderbouwen. Doe je niet mee dan wordt je uitgesloten, geridiculiseerd of gecanceld.

De Vrijheidsjuristen, een initiatief van Ghislen Nysten, zijn van mening dat andere machten, zoals de journalistiek en rechtspraak, het ontbreekt aan voldoende reflectie, mogelijkheden of wil om deze allesverblindende overheid tot de orde te roepen in het inperken van onze vrijheden. Deze vrijheden moeten ervoor zorgen dat ieder individu zijn of haar leven naar eigen inzicht kan leiden, zonder daarbij de vrijheid van andere individuen te belemmeren.

Diverse advocaten, juristen en wetenschappers hebben de Verklaring ter Bescherming van Essentiële Vrijheden van de Mens al getekend. Het worden er elke dag meer. Sluit je aan en teken vandaag nog:

Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema’s. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen.

Waardeer je onze video’s? Help ons een in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz.

Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox?