Professor Cahill waarschuwt de globalisten: “Het spel is uit”

• dinsdag 18 mei 2021
  • Categorie:
  • De Ierse professor Dolores Cahill, die vaak heeft gewaarschuwd voor de gevaren van Corona-vaccins, heeft zaterdag meegelopen in de mars voor de vrijheid in Londen. Die dag demonstreerden tientallen steden over de hele wereld tegen de Corona-regels.

17-5-2021

“We moeten laten zien dat er miljoenen van ons zijn. Het spel is uit. Het kaartenhuis van de globalisten is al ingestort”, zegt professor Cahill in de video die op haar Facebook-pagina is geplaatst.

“We bouwen de nieuwe structuren, het nieuwe banksysteem, het nieuwe rechtssysteem. Wij zullen niet toestaan dat dit nog eens gebeurt”, benadrukt zij. Op de vraag of ze optimistisch was over de toekomst, antwoordt ze: “We hebben al gewonnen”.

Cahill, die aan het University College Dublin werkt, geefteen strenge waarschuwing aan de globalisten: “Iedereen die heeft bijgedragen aan het lijden en de dood is verantwoordelijk. In elk land zijn er minstens tien mensen die veel verantwoordelijkheid dragen: de premier, de minister van Volksgezondheid, de minister van Justitie, het hoofd van de regelgevende instantie en de nieuwsankers”.

“Ze staan niet toe dat gezondheidsinformatie uitlekt, met als gevolg dat mensen niet weten dat lockdowns niet nodig zijn. Je moet de media, de dokters, de regelgevende instanties, de rechters en de politie vragen waarom ze de mensen niet informeren en waarom ze jullie geen veilige en doeltreffende behandelingen geven, zoals vitamine D, hydroxychloroquine, zink en ivermectine”.

“Het spel is uit”, dringt Professor Cahill aan. “Ze zijn bang dat mensen samenkomen, bijvoorbeeld in de kroeg of op de voetbalclub, om deze dingen te bespreken”.

Zij waarschuwt iedereen: bereid je voor, want er staan je verschillende crises te wachten, met betrekking tot internet, infrastructuur, bankwezen, het rechtssysteem, en zij zegt dat er ook een nieuwe “gezondheidscrisis” zal komen. “Wees sterk en moedig”.

Dochter zei

‘Het spel is uit, maar er komen nog allerlei crises’. Reken maar dat we nog een hele zware tijd krijgen! En zij weet het. Het is nog lang niet afgelopen voordat het spel uit is. Pas ook maar op met je geld! Er lopen al experimenten in Japan en Noorwegen met digitale valuta. In de VS is al een hyperinflatie die zijn weerslag zal hebben op de rest van de wereld. Er was al een cyberaanval op de oliepijplijn die 6 staten in de VS zonder olie, dus zonder benzine liet. Er dreigde een voedseltekort in 6 staten. Gates is al jaren bezig met afkoeling van de aarde m.b.v. chemtrails, een soort krijtlaag in de lucht brengen met vliegtuigen om het zonlicht te dempen want de aarde moet worden “afgekoeld”. Wat voor een catastrofe dat wordt weten we nog niet. Er komt nog een andere gezondheidscrisis. Die is dus al gepland, anders zou ze dat niet kunnen zeggen. Etc, etc. Reken maar op nog veel ellende voordat het spel uit is.