Aan het licht gebracht: Door Bill Gates gefinancierde firma verzamelt stiekem DNA uit corona testkits

• zondag 7 maart 2021
  •  Zijn stichting financierde de opbouw,.....

Aan het licht gebracht: Door Bill Gates gefinancierde firma verzamelt stiekem DNA uit corona testkits

(Vertaling: E.J. Bron)

Veel kritische waarnemers van de politieke coronamaatregelen in de hele wereld vragen zich terecht af waarom er al maandenlang een dergelijke druk en dwang op de bevolkingen worden uitgeoefend om zich constant op het coronavirus te laten testen. Niet alleen bestaat door de constante tests het serieuze gevaar om verwondingen van de hersenen te veroorzaken, ook hetgeen er op de teststaafjes zelf zit en wat er met het onvermijdelijke DNA gebeurt, is omstreden. Nu zou het wel duidelijk mogen zijn dat door de massale tests ook massaal DNA van mensen verzameld en gecategoriseerd wordt – zonden hun medeweten of zelfs toestemming.

Aan Bill Gates gelieerde firma verzamelt biometrische data uit coronatests

In de VS werd aan het licht gebracht dat een uit China afkomstige firma, die door de “Bill & Melinda Gates Foundation” gefinancierd wordt, biometrische data van Amerikaanse staatsburgers verzamelt, bewaart en verder verwerkt. Men komt aan de data door middel van de massaal ingezette coronatests. In Washington wilde de firma bijvoorbeeld corona teststraten met eigen testkits openen, wat op het laatste moment door de autoriteiten werd verboden op grond van haar banden met het communistische regime in Peking.

Bij de firma gaat het om “BGI Genomics” – een met de Communistische Partij van China verbonden genomica onderneming, die intensief samenwerkt met de Bill & Melinda Gates Foundation. Want het was Bill Gates, die na bezoeken in het jaar 2010 aan China de weg effende voor de onderneming in de VS. Zijn stichting financierde de opbouw, vestigde de firma in dezelfde staat als de Gates Foundation (Washington) en plaatste de president van het globale “gezondheidsprogramma” van de stichting in het bestuur van de firma.

Het Human Genome Project

In zijn ondoorzichtige en dubieuze plan om de wereldgezondheid te revolutioneren en de hele mensheid constant tegen alles te vaccineren, past ook de strategie van Bill Gates die hij volgt met BGI Genomics. Alle biometrische data van de mensen dienen voor niet nader bekende doeleinden verzameld en daarna onderzocht te worden. In de eerste plaats om toekomstige ziektes en pandemieën te kunnen overwinnen, op de achtergrond zou echter exact het tegendeel kunnen gebeuren, namelijk het onderzoek van resistente biologische ABC-wapens, zoals critici vermoeden.

De overkoepeling van het geheel is het zogenaamde “Human Genome Project”, de onder beschermheerschap van Gates plaatsvindende DNA-sequencing van het genoom van veel door uitsterven bedreigde planten- en diersoorten evenals menselijke ziektes.

Bron:
    unser-mitteleuropa.com

Vertaald uit het Duits door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)