Bill Gates zegt dat lockdowns moeten doorgaan tot in 2022

• dinsdag 15 december 2020
  • Categorie: , ,
  •  De multimiljardair vaccine-pusher Bill Gates wil dat lokale bedrijven en diensten gesloten blijven, met lockdowns, mondkapjes en sociale distantiëring gedurende het hele volgende jaar en tot in 2022.

14-12-2020

Gates deed op zondag de verklaring in een interview met CNN.

Gates verkondigt dat “tenzij we andere landen helpen zich te ontdoen van deze ziekte” en totdat er “hoge vaccinatie cijfers” zijn onder Amerikanen, zal het “risico van herintroductie” blijven bestaan.

Gates verklaart dat “grote openbare bijeenkomsten” verboden zouden moeten blijven, waarbij de meerderheid van de meeste bars, clubs en restaurants “helaas” gesloten zijn.

Gates zegt dat er alleen een terugkeer naar “normaal” kan zijn na nog eens 12 tot 18 maanden, en alleen “als we het goed doen”.

Gates maakt ook van de gelegenheid gebruik om president Trump aan te vallen door te zeggen dat zijn onwil om zijn verkiezingsverlies toe te geven de distributie van vaccins “bemoeilijkt”.

“De overgang maakt [dingen] ingewikkelder, maar de nieuwe regering is bereid op echte experts te vertrouwen en die experts niet aan te vallen”, zegt Gates, zonder uit te leggen welke ‘experts’ Trump aanvalt of hoe het vaccin dat de president hielp om snel te kunnen ontwikkelen, en nu klaar is om uit te distribueren, wordt tegengehouden.

Gates heeft eerder verklaard dat de wereld niet terug zal keren naar normaal totdat “veel mensen” een tweede “supereffectief” Coronavirus-vaccin nemen, dat nog jaren zou kunnen duren.

In oktober voorspelde Gates dat een “best case scenario” voor een terugkeer naar de normale situatie het einde van 2021 zou zijn, een datum die werd gekwalificeerd met het voorbehoud: “We weten nog steeds niet of deze vaccins zullen slagen”.

De miljardair heeft ook gesuggereerd dat regeringen moeten “brainstormen” over het verminderen van de twijfels over vaccins, in het licht van anti-vaccin “samenzweringstheorieën”.

BILL GATES OVER ZIJN AANSTAANDE COVID-19 VACCINATIE: “JE HEBT GEEN KEUZE” – EN KAN NAUWELIJKS ZIJN LACHEN INHOUDEN

CNN (Clinton News Network) en Bill Gates zijn 2 handen op 1 buik. Bill Gates die al jarenlang vertelt dat de wereld overbevolkt is en dat we terug moeten naar 2 miljard mensen en deze man gaat u en mij vertellen dat we zijn vaccin moeten nemen en toch maar een Lock Down moeten houden. De Westerse regeringsleiders doen precies wat deze schathemelrijke Communisten bevelen. Natuurlijk zullen er velen onder u zijn die denken dat ik een Complot Denker ben maar de tijd zal het leren en die tijd zal er heel slecht voor ons uitzien als we tegen die tijd tenminste nog niet onthoofd zijn uit de naam van allah.