Het is een scam, een hoax, gewoonweg niet waar!

• dinsdag 15 december 2020
  •  Genoeg is genoeg!!

Het is een scam, een hoax, gewoonweg niet waar!

(Door: “Elise Nijmegen”)

De overheid heeft beleid gebaseerd op het aantal besmettingen gemeten met de PCR-test die een foutmarge heeft van 95%. Cola, zo heeft een parlementariĆ«r in Oostenrijk laten zien, test ook positief, net zoals appelmoes en ijsthee.
    www.frontnieuw.com

De Nederlandse regering heeft de economie gesloopt, de Nederlandse bevolking voorgelogen, mensen financieel naar de afgrond gebracht, ouderen opgesloten en u voorgelogen omdat ze gelooft in een  onrealistische mondiale ideologie. Door al deze ongegronde maatregelen zijn er nu veel meer mensen afhankelijk van de voedselbank die, zo heb ik ondervonden, gewoon meewerken aan deze mondkapjes waanzin. Onderstaand bericht laat ons weten dat er een stijging bij de voedselbank is van 45%. Schande, aangezien er wel miljarden naar de EU gaan die weer uitgegeven worden aan mondiale doelstellingen.
    JDreport.com

Een verpleegster waarschuwt dat we worden voorgelogen en bedrogen door de regering. Ze hebben hele andere plannen met ons.
    www.ej.bron@wordpress.com

Ook systemen en de daarbij behorende geĆ¼niformeerde mensen worden misbruikt, de eed die velen hebben afgelegd, medisch dan wel voor het dienen van de mens en het land, is mijn inziens niet meer aan de orde. In Canada wordt de politie opgeroepen om te stoppen met het dictatoriale beleid en weer achter de bevolking te gaan staan in plaats van tegen de bevolking te werken in opdracht van de regering.
    YouTube.be

Zoals u misschien in de alternatieve media heeft kunnen lezen, is er in Amerika gefraudeerd met de stemcomputer en met de mail-in stembewijzen. Deze “smartmatic” computer kan stemmen van de ene naar de andere kandidaat omzetten. Diezelfde stemcomputer wordt door Rutte en de rest van het communistische politieke kartel aangeprezen. Ook wordt aangeraden om stembewijzen te gaan opsturen… Vragen worden door De Jonge niet echt op prijs gesteld, zo laat het artikel weten. Zouden de verkiezingen dan eerlijk verlopen? Dat denk ik niet… Zijn de vorige verkiezingen eigenlijk eerlijk verlopen? Ik vraag het me af.
    JDreport.com

Analist John Hopkins  zegt terecht dat het een scam is deze Covid-19 waanzin. Het aantal sterfgevallen door dit zo “gevaarlijke” virus is namelijk niet alarmerend. De wakkere mensen wisten dit natuurlijk al.
    healthbytes.me

De noodwet is niet ondertekend, het is een verordening. Een verordening mag nooit de grondwet schaden en dat doet deze wel. Het verplichten van een muilkorf gaat in tegen de Neurenbergcode, gaat in tegen artikel 1,10 en 11 van de grondwet en gaat in tegen het verdrag van de rechten van de mens.

Wij zijn soeverein, ons land zou dat ook moeten zijn en mijns inziens zouden we per direct uit de communistische organisaties moeten stappen die ons dicteren hoe we moeten denken, leven en ons moeten gedragen. Genoeg is genoeg!!

Door:
    “Elise Nijmegen”