Voormalig leraar: Hier is hoe uw kinderen worden geïndoctrineerd door linkse ideologie

Datum:
  • donderdag 20 augustus 2020
  • in
  • Voormalig leraar: Hier is hoe uw kinderen worden geïndoctrineerd door linkse ideologie

    Uw kinderen worden geïndoctrineerd. Het onderwijssysteem dat ontworpen is om hen te leren kritisch te denken, is door radicaal links geactiveerd om een anti-Amerikaanse agenda te stimuleren.

    Als iemand die vier jaar in het onderwijs heeft gewerkt, heb ik uit de eerste hand gezien hoe uw kinderen worden verstrikt door links en hun leraren. Ik werkte met kinderen van 3 tot 13 jaar en zag de hersenspoeling die op alle niveaus van het onderwijs bestaat. Links gebruikt een combinatie van propaganda en onderdrukking om kinderen in de greep te krijgen van het socialisme en het anti-patriottisme.
    Eerst is er de propaganda. Leraren zullen schoolwerk toewijzen dat het idee bijbrengt dat de pijlers van de westerse beschaving slecht waren en hun herinneringen het verdienen om in de prullenbak te worden gegooid.
    Hier is een voorbeeld: Ik hielp een van mijn basisschoolleerlingen met een huiswerkopdracht over het opsommen van beroemde Britten door de geschiedenis heen. Ze had al een aantal van de meer voor de hand liggende: Shakespeare, Prinses Diana, Koningin Elizabeth.
    “Nou, wat dacht je van Winston Churchill?”, beval ik aan.
    “Oh nee, niet hem. Hij was een racist en vond dat vrouwen geen rechten moesten hebben. Hij was geen goede man”, antwoordde ze.
    Ik werd gevloerd. Het was duidelijk niet iets wat ze zelf bedacht had. Ze kraamde alleen maar propaganda uit die haar leraar haar had geleerd. Alle nuchterheid en kritisch denken over de man die Europa redde van de nazi’s was verdwenen. Churchill beging ‘wrongthink’, dus in de prullenbak ermee.
    Een andere manier waarop de linkse hersenspoelers propageren, is door hun opvattingen en standpunten als niet-politiek te normaliseren.
    De Black Lives Matter organisatie is daar een goed voorbeeld van. Veel van mijn collega’s droegen Black Lives Matter spelden en kledingstukken naar school in flagrante schending van de schoolregels die politieke uitspraken op kleding verbieden. Toen ik vroeg om een rechtvaardiging van het gedrag, werd mij verteld dat het niet politiek was om de groep te steunen, het was een kwestie van mensenrechten.
    De kinderen zullen deze spelden en kleding zien en radicale linkse groepen verbinden met fundamentele mensenrechten.
    “Hoe durf je Black Lives Matter in twijfel te trekken? Ik heb geleerd dat dit een kwestie van mensenrechten is!”
    Maar het is niet alleen een kwestie van actief leren dat Amerika en het Westen kwaadaardig zijn. Onderdrukking van “wrongthink” is net zo belangrijk als het hersenspoelingsproces. De lessen die ik mocht geven werden ook gecensureerd. Ik bereidde een les voor over Thanksgiving waarbij Pelgrims en Amerikaanse indianen betrokken waren, met een activiteit gericht op het maken van papieren tipi’s voor kunst en ambacht. Een sein voor progressieve paniek.
    Andere leerkrachten op de school waren woedend dat een niet-indiaan zich de indiaanse cultuur “toe-eigende” voor een activiteit. Natuurlijk waren deze leraren ook geen indianen, ze wilden alleen maar een deugsignaal afgeven.
    Het geheel culmineerde in een hilarisch incident waarbij mijn collega’s de enige leraar van het personeel op het spoor kwamen die een zesenveertigste indiaan was, en haar vroegen of het om culturele toe-eigening ging. In de haar toegezegde autoriteit was dat zeker het geval. De schoolbestuurders trokken me aan de kant en mengden zich onmiddellijk in het project.
    De onderdrukking strekt zich ook uit tot de Amerikaanse religieuze waarden. Ik wilde proberen mijn leerlingen te betrekken bij volksverhalen uit de hele wereld om hen de wereldgeschiedenis en andere culturen te leren. De tijd van verhalen vertellen verliep probleemloos totdat ik besloot om verhalen uit de Bijbel te vertellen. Andere leerkrachten begonnen te klagen dat ik christelijke waarden predikte aan de kinderen en probeerde ze te bekeren.
    Houd in gedachten dat dit geen probleem was toen ik in de loop van de tijd verhalen uit andere oude culturen deelde. Verhalen over het oude India en China waren prima en werden aangemoedigd als “het delen van ongehoorde stemmen”. Na het delen van het verhaal van de Toren van Babel, werd mij verteld om terug te gaan naar niet-christelijke verhalen of gevolgen onder ogen te zien.
    De jongvolwassenen die vandaag de dag vrolijk beelden van de Founding Fathers afbreken, werden in onze eigen scholen geïncubeerd, geprepareerd om uit het onderwijssysteem te barsten en Amerika af te branden.
    Links beweert dat de grote mannen en vrouwen die deze natie hebben opgebouwd problematisch zijn en vernietigd moeten worden. De conservatieven moeten een einde maken aan de indoctrinatie van onze jeugd of een nieuw Amerikaans publiek in het gezicht zien dat sinds de kindertijd is geleerd dat het land niet zou moeten bestaan.




    0 reacties :

    Een reactie posten