Ab Gietelink I Burgemeester Halsema: Stop de Mondkapjesplicht!

• zaterdag 22 augustus 2020
  • Een open brief aan de burgemeester van Amsterdam, Femke Halsema over de teloorgang van het vrijzinnige Amsterdam. Een pleidooi voor een alternatieve Corona-aanpak.

22-8-2020

Ab Gietelink is cultureel ondernemer en programmamaker. Hij woont in het Amsterdamse Wallengebied. Hij daagde samen met Viruswaarheid de Veiligheidsregio voor de rechter met als doel de mondkapjesplicht onrechtmatig ter verklaren. Ondanks de steun van rechtsgeleerden oordeelde de Rechtbank Amsterdam in het nadeel van de Burgerrechtenbeweging. Gietelink kondigt in deze videobrief hoger beroep bij het Gerechtshof aan.

Cafe Weltschmerz

Unknown zei

Heer Gietelink,
    Bravo, een zeer helder en duidelijk betoog.
    Twijfel steeds vaker of de zogenaamde uitvoerende macht wel mensen zijn. Ons mensen, mensonterende feiten opleggen of afdwingen en/of beboeten, neemt schandalige vormen aan. Menselijke eigenschappen zoals elkaar begroeten, een hand geven, elkaar aanraken of elkaar in de ogen kijken (1,5m1), geborgenheid en intimiteit is zo langzamerhand ver te zoeken, omdat dit niet meer is toegestaan.
    Langzamerhand wonen we in een soort DDR met een staatssicherheitsdienst. Ik heb het daar meegemaakt niemand vertrouwt nog iemand tot in je eigen familie.
    Wat gebeurt er met ons mooi nederland. Tussen hekken gedwongen je noodzakelijke boodschappen halen. Norse wantrouwende mensen die je manen afstand te houden????
    Er is iets heel vreemds gaande.