‘We worden volledig gestuurd door politiek en media.’

• woensdag 1 april 2020
  • Categorie:
  • De wereld staat in brand! We stevenen keihard af op een voor ons ongekende depressie! Maar is dat wel zo?

Niels Peters 1-4-2020

Dat we op een depressie af stevenen is natuurlijk wel zichtbaar. Hoewel de mensen het liefst nog niet (kunnen) denken aan de gevolgen van de geldpersen die op volle toeren draaien om zo invulling tegen geven aan de onstilbare honger naar geld. Miljarden worden weggegeven alsof het broodjes zijn. Maar waar komen die miljarden vandaan en wie betaald die terug?
    Een heel land en daarmee haar economie wordt zonder blikken of blozen op slot gezet. Met desastreuze gevolgen voor vele bedrijfstakken. Nog los van de gevolgen die dit gaat hebben voor de werkgelegenheid op de langere termijn.
    Maar waarom en voor wie? Er worden in de media elke dag cijfers geroepen alsof het nieuwe Bijbelverzen zijn. Zonder dat ze in enige context geplaatst worden. Zijn ze wel zo erg als dat de media ons doen geloven? Of wordt de manier hoe de mensen over deze crisis moeten denken weer volledig gestuurd door de media en overheid.
    Waarom worden deze cijfers niet beter onderbouwd? Er wordt alleen maar geroepen dat er meer IC plekken bij moeten komen. Maar waarom? Wat is de overlevingskans van iemand met Corona op de IC? Zoek ernaar en je zult niks vinden. Nu worden IC’s als de heilige graal gezien. Maar klopt dat wel?
    Zoals terecht gezegd werd bij de afronding van de eerste maatregelen; ‘het virus is er en blijft er.’ Maar waarom dan deze waanzinnige maatregelen. Als we straks de krankzinnige maatregelen opheffen en de resten van onze economie gaan oprapen, dan is het virus er nog steeds. De mensen die er ziek van zouden worden, die worden er nog steeds ziek van. En deze krankzinnige maatregelen volhouden tot aan het ontdekken en verspreiden van medicijnen is economisch niet haalbaar. Tenminste, als we niet terug naar het stenen tijdperk geworpen willen worden.
    Vragen die wel eens beantwoord mogen worden zijn;
    • Als de maatregelen al iets zouden bijdragen, waarom gelden ze dan niet alleen maar voor de risicogroepen? Zodat de rest van de bevolking wel een economie draaiende kan houden.
    • Waarom geeft er niemand context aan de cijfers die dagelijks bekend worden gemaakt?
    • Wat is de overlevingskans van een Corona patiënt op de IC? Is die focus op IC’s wel gerechtvaardigd. Moeten we niet gewoon accepteren dat mensen met een zwakke gezondheid dood kunnen gaan? Net zoals aan de griep.
    • Het virus gaat niet weg. Hoe lang kun je deze krankzinnige maatregelen in stand blijven houden.
    • Wie gaat deze enorme extra schuldenberg betalen?
    Omroep Ongehoord Nederland logo

Officieel(je moet wel even zoeken) zijn er tot eergisteren 34 doden te betreuren die alleen aan het Corona virus zijn overleden, de ander 700 (eergisteren) zijn overleden aan andere aandoeningen weliswaar incl. Corona, maar dat is bij een normale griep ook het geval.
    We worden weer eens op grote schaal beet genomen, net zolang tot we compleet onder controle van de overheid staan.