Vier inwoners van gemeente Schagen overleden aan corona. In de hele Kop van Noord-Holland staat de teller nu op veertien

• donderdag 23 april 2020
  • Er zijn vier nieuwe sterfgevallen van inwoners besmet met het coronavirus in de gemeente Schagen. Zo blijkt uit actuele cijfers van het RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu).

In de hele Kop van Noord-Holland zijn er nu veertien personen overleden. Het aantal coronadoden in heel Noord-Holland Noord (zeventien gemeenten) overstijgt nu sinds donderdag de honderd.
    Het saldo van het aantal coronapatiĆ«nten in Noord-Holland Noord dat in het ziekenhuis ligt of heeft gelegen nam licht toe (plus drie) naar 282. Het aantal positieve testen steeg met vijftien naar 995.