Welke vier initiatieven of goede doelen binnen Hollands Kroon verdienen € 3.750,-?

• donderdag 24 oktober 2019
  • De innovatieve visie en werkwijze van Hollands Kroon blijft niet onopgemerkt.

De innovatieve visie en werkwijze van Hollands Kroon blijft niet onopgemerkt. Nog steeds krijgen we vanuit het hele land verzoeken om te vertellen waar wij binnen de gemeentelijke organisatie en daarbuiten mee bezig zijn. Omdat wij geloven in het nut van het delen van kennis en opgedane ervaring, delen wij deze informatie daarom met veel plezier met anderen.
    Voor het delen van deze kennis en ervaring vragen we een (kleine) vergoeding. Deze vergoeding willen wij doneren aan meerdere goede doelen of initiatieven in Hollands Kroon. Het bedrag is inmiddels opgelopen tot € 15.000,-. Vandaar dat we nu op zoek zijn naar initiatieven, waarvan er vier een bedrag van € 3.750,- kunnen verdienen.

Hoe doe ik mee?

U kunt meedoen via ons online participatieplatform. Die vindt u via denkmee.hollandskroon.nl. Om een idee in te dienen moet u zich eerst registreren. Dat kunt u uiteraard namens uw vereniging of stichting doen. Vul uw idee in en omschrijf waarom dit initiatief of goede doel een extraatje verdiend. Een idee insturen kan tot en met 20 november 2019. Daarna bekijken wij of alle binnengekomen ideeën voldoen aan de voorwaarden. Deze gaan naar de volgende fase; de stemfase. Van 7 november tot en met 15 december kunt u stemmen op deze ideeën. Iedere inwoner kan hieraan meedoen. Daarna bepalen we op basis van het aanstel stemmen welke vier initiatieven of goede doelen een donatie van € 3.750,- krijgen. Dus zorg ervoor dat zoveel mogelijk inwoners op uw idee stemmen!

Welke voorwaarden gelden er?

Er zijn een paar voorwaarden om mee te doen:
    • Vul uw gegevens compleet in. Denk aan de naam van de stichting, organisatie of vereniging, het adres, e-mailadres, een contactpersoon en een telefoonnummer.
    • Geef een zo nauwkeurig mogelijke omschrijving van het initiatief of goede doel en beschrijf waar u het bedrag aan wilt besteden.
    • Bedrijven zijn uitgesloten van deelname.

Waar vind ik meer informatie over het online participatieplatform?

Meer informatie over ons online participatieplatform vindt u op deze pagina.

HK

Burgers hebben in HK helemaal niets te vertellen. Het lijkt leuk wat de gemeente voorstelt maar het is een wassen neus.