LADA weer op koers krijgen......

• zaterdag 1 oktober 2016
  • Categorie:

• Hollanda Kroon - LADA  (Lokaal Alternatief Democratie Anders) weer op koers krijgen........

PERSBERICHT

Maandag 19 September 2016 is er bij LADA (Hollands Kroon) weer een nieuw bestuur aangesteld. Het zag er even naar uit dat door alle perikelen binnen de partij het aanstellen en benoemen van alle nieuwe bestuurders nog even op zich zou laten wachten.
    Maar we mogen met trots onszelf presenteren!

Voorzitter: dhr. M. Juffermans (Breezand).
    Secretaris: dhr. J. Witte (Anna Paulowna).
    Penningmeester: mevr. L. Grooten (Slootdorp)
    Algemene Zaken: dhr. M. de Geus (Nieuwe Niedorp)

Nu hebben we weer bemanning om een koers uit te zetten en op te stevenen richting de verkiezingen.
    Wij zullen er als bestuur alles aan doen samen met onze leden om te zorgen dat waar LADA altijd voor heeft gestaan, weer met trots gepresenteerd kan worden!!
    (Namelijk: LOKAAL ALTERNATIEF DEMOCRATIE ANDERS!!)

Wij willen laten zien dat LADA nog steeds even betrouwbaar is en luistert naar haar kiezers!
    Want LADA is er voor iedere inwoner van Hollands Kroon!

LADA (Lokaal Alternatief Democratie Anders)

Moray Juffermans      Jos Witte         Lavinia Grooten          Mark de Geus
    (Voorzitter)                 (Secretaris)     (Penningmeester)      (Algemene Zaken)

Lada weer op koers krijgen? Lada is het aanhangwagentje van CDA en VVD geworden en laten hun kiezers zakken als een baksteen.

LADA voor iedere inwoner van Hollands Kroon????????
    Dat hebben we gezien bij de besluitvorming voor een AZC in Hollands Kroon. In 2018 komt de afrekening.

Onmogelijk met deze raadsleden.....

h.oldeboom zei

Er wordt nooit zo gelogen als tijdens een oorlog, bij de jacht en voor de verkiezingen. Voeg daarbij dat LADA de grootste leugenaar geworden is in de HK coalitie - van het CDA, VVD en PvdA waren wij bekend met leugenarij en stemden juist op LADA omdat wij vertrouwen hadden in hun opzet. Binnen de kortst mogelijke tijd van een jaar heeft LADA zich tot groot genoegen van van coalitievrinden, geopenbaard in de rol van gesouffleerde dienstknecht van VVD/CDA en hiermee als een typisch volksvijandige regentenpartij en zichzelf vrijwillig de strop om de nek gedaan.

Kapitein Rob. zei

Op koers krijgen? Onmiddellijk nadat het Lada schip van stapel liep, liep het op de maiden trip uit de koers, stootte op de VVD/CDA/PvdA klip en is nu zinkende.
    Niet meer te redden; sloop dat ding.

Bakker zei

De intenties van dhr. Ravestein waren prima, maar die is er op een smerige manier uitgewerkt door het incompetente zooitje wat er nu zit. De nieuwe voorzitter spant de kroon, hij begint al met leugens.