Smerig Links....
DUIDELIJK (340) . . .

Kijk, hier heb je ’t weer. Het CDA stemt op asiel gewoon met stink links mee! Gelukkig hielp het niet. De motie van Eerdmans is gewoon aangenomen. De zoveelste keer dat het CDA laat zien vermomd te zijn als middenpartij, maar in werkelijkheid een radicaal linkse koers vaart!
Geplaatst door:
E.J. Bron (via “X”; Tony Hellings)
(www.ejbron.wordpress.com)
2 reacties :
https://www.geenstijl.nl/5189859/oekrainers-willen-niet-weg
Hoe zou dat nu toch komen?
https://www.youtube.com/watch?v=TkwO5RzZMY0
Kijk er is wel degelijk iemand die het goed ziet.
https://nos.nl/artikel/2614170-oud-studenten-in-het-buitenland-betalen-schuld-niet-terug-kabinet-wil-maatregelen
Welja onze kinderen worden niet toegelaten want de politiek speelt graag voor sinterklaas. Wat is dat Haagse zooitje toch mega incompetent zeg.
Een reactie posten