Roderick Veelo fileert links: Timmermans is de wanhoop nabij

• vrijdag 7 juni 2024
  • Categorie: , ,
  •  Nederland moet een koers inslaan die gebaseerd is op feiten en realisme, en niet op de ideologische waanvoorstellingen van een failliete linkse globalistische elite

door Mark Jongeneel 7-6-2024

Roderick Veelo fileert links: Timmermans is de wanhoop nabij

Roderick Veelo slaat vandaag in zijn Telegraaf-column de spijker op zijn kop en legt feilloos de wanhoop en leegte van links bloot. Hij schrijft over PvdA/GL-fractieleider Frans Timmermans, die blijft volhouden dat Dilan Yesilgöz de grote winst van de PVV heeft veroorzaakt door de deur naar de PVV open te zetten. Dit is een van de vele mythes die de linkse oppositie krampachtig in stand houdt. Samen met hun bondgenoten in de progressieve pers wordt alles in het werk gesteld om het beeld te creëren dat Nederland met de nieuwe coalitie een gevaarlijke en onfatsoenlijke weg inslaat.

Timmermans waarschuwt zonder concrete bewijzen dat deze coalitie slecht nieuws is voor lhbti-mensen. Recente onderzoeken tonen echter aan dat het anti-homogeweld vooral wordt gepleegd door jongeren met een islamitische achtergrond. Deze waarheid wordt genegeerd door linkse bestuurders zoals burgemeester Femke Halsema en wethouder Marjolein Moorman, die liever de schuld bij het aankomende rechtse kabinet leggen. Dit is niets minder dan een cynische wraakactie voor de verloren verkiezingen stelt Veelo.
    De voortdurende focus op personen en het bestempelen van de nieuwe coalitie als extreemrechts verraad de wanhoop en de inhoudelijke leegte van links. Ze blijven zich vastklampen aan valse narratieven in een poging om hun morele superioriteit te behouden. Maar de Nederlandse bevolking prikt door deze façade heen en kiest massaal voor verandering. Dat zie je ook weer aan de nieuwe winst gisteren van PVV, BBB en NSC. DDS onderschrijft de analyse van Veelo.

(Artikel gaat verder onder deze oproep) Bij De Dagelijkse Standaard maken we ons EXTREME zorgen over de technocratische superstaat in Brussel. Onze vrienden van Cultuur onder Vuur hebben een schitterend boek geschreven over die EU. De titel? "EUSSR: Europa op de snelweg naar een superstaat." De EU is geen nieuwe Verenigde Staten van Amerika, maar een nieuwe Sovjet-Unie. Hoe dat zit legt Cultuur onder Vuur uit in dit geweldige werk. Bestel dit boek nu GRATIS bij Cultuur onder Vuur.''

Veelo’s analyse legt de waarheid verder bloot: links heeft geen antwoorden meer en valt terug op angstzaaierij en verdachtmakingen. Nederland moet een koers inslaan die gebaseerd is op feiten en realisme, en niet op de ideologische waanvoorstellingen van een failliete linkse globalistische elite. Hier ligt voor DDS een belangrijke taak om dit op te pakken.

DDS