320 Kritische Plasterk krijgt dolksteek. Ex-spion Schoof wordt Premier. Opinie Ab Gietelink

• zondag 9 juni 2024
  • Opinie Ab Gietelink

9-6-2024

De keuze voor Mr. ‘Deepstate’ Dick Schoof als premier kandidaat is een 180 graden draai ten opzichte van de vrijzinnige sociaaldemocraat Ronald Plasterk. Het is schokkend dat politiek en media blind zijn voor het inzicht dat een levenslange concentratie op veiligheid, afluisteren en geheime diensten een andere persoonlijkheid en expertise inbrengen dan een creatief wetenschapper van klassiek sociaaldemocratische huize met ruime politieke bestuurservaring. De persoonlijkheid en achtergrond van een premier hebben grote invloed op preferenties, inhoud en vorm van zijn politieke besluitvorming. Het tekent de diepe ideologische crisis op links en die van de ‘kwaliteitsmedia’, wanneer sociaaldemocraat Ronald Plasterk op basis van valse beschuldigingen wordt afgevoerd en de spin in het web van de geheime diensten onder de titel ‘een ervaren en kundig ambtenaar’ wordt binnengehaald als de nieuwe premier. XXX Website: https://alternatief.tv Telegram: https://t.me/AlternatiefTV Donaties: https://alternatief.tv/donaties/ XXX Bestel mijn nieuwe boek TUNNELVISIES. Hoe realiseren we vrede in Oekraïne? Uw donaties zijn cruciaal voor de voortgang van dit kanaal. Zie https://www.alternatief.TV. Hartelijk dank. XXX

Ab Gietelink & Alternatief