Schok! Dick Schoof, Wilders' premier, blijkt KEIHARDE EUROFIEL te zijn

• woensdag 29 mei 2024
  • nee, hij is ook nog eens een keiharde Eurofiel. Van het type Hans van Baalen en Guy Verhofstadt.

28-5-2024

Schok! Dick Schoof, Wilders' premier, blijkt KEIHARDE EUROFIEL te zijn

Daar gaan we hoor. De NCTV-slang, AIVD-engnek en PvdA-partijbons Dick Schoof, die door Geert Wilders naar voren geschoven is om premier te worden in het eerste PVV kabinet ooit, blijkt niet alleen onschuldige burgers te bespioneren... nee, hij is ook nog eens een keiharde Eurofiel. Van het type Hans van Baalen en Guy Verhofstadt.

2,5 maanden geleden was Dick Schoof lekker actief op Twitter. Want tja, toen was hij officieel nog niet in beeld als premierskandidaat. Ronald Plasterk zou die baan toen nog moeten krijgen (of toch niet). En dus sprak Schoof zich publiekelijk nog uit over zaken waar hij een stellige mening over heeft.
    Het gevolg? Deze tweet:
    "Gisteren was ik een dag in het hart van de Europese Unie, oftewel Brussel. Inspirerende gesprekken gevoerd met onder andere Eurocommissaris Wopke Hoekstra," schreef Schoof toen op Twitter, "de permanente Vertegenwoordiging Netherlands At The EU en diverse Directeuren-Generaal."
    Ja, ja, hij was er als topambtenaar op het ministerie van Justitie en Veiligheid - want daar is meneer naartoe verhuisd naar zijn stints als NCTV-spion en AIVD-topman - maar wat blij mee dat hij naar Brussel mocht.

(Artikel gaat verder onder deze oproep) Bij De Dagelijkse Standaard maken we ons EXTREME zorgen over de technocratische superstaat in Brussel. Onze vrienden van Cultuur onder Vuur hebben een schitterend boek geschreven over die EU. De titel? "EUSSR: Europa op de snelweg naar een superstaat." De EU is geen nieuwe Verenigde Staten van Amerika, maar een nieuwe Sovjet-Unie. Hoe dat zit legt Cultuur onder Vuur uit in dit geweldige werk. Bestel dit boek nu GRATIS bij Cultuur onder Vuur.

"Altijd waardevol om op Europees niveau van gedachten te wisselen," zei Schoof in een vervolgtweet. "Juist aan de vooravond van de Europese verkiezingen."
    Oh ja? Ja. "Het is belangrijk dat we als Nederland onze inzet voor de nieuwe Europese Commissie vroeg bepalen op voor ons belangrijke onderwerpen," stelde hij daarna ook nog even.
    Zoals FVD-Tweede Kamerlid Pepijn van Houwelingen terecht stelt: deze man, die door Wilders naar voren is geschoven als premier, is dus Eurofiel tot en met. Het is de inlichtingenversie van Mark Rutte.
    Waar is Wilders in vredesnaam mee bezig? Wat is dit een enorme deceptie, zeg.

doorMichael van der Galien

Het is té bizar voor woorden. We wisten, dat Wilders nep was, maar als je de burgers dít aandoet...