Omtzigt herinnert Timmermans aan zijn FOUTE CORRUPTE MALTESE VRIEND Muscat

• zondag 26 mei 2024
  • Categorie: , ,
  • 'Wij wisten toen al hoe corrupt zijn regime was, Timmermans zei helemaal niets'

25-5-2024

Frans Timmermans verwijt Pieter Omtzigt tijdens het formatiedebat dat hij zou zwijgen over zaken die hij bij Geert Wilders en de PVV niet door de beugel vindt kunnen. Onzin, zegt de NSC-voormaan: "U hebt mij de afgelopen jaren als ik iets vond niet horen zwijgen." In tegenstelling tot Timmermans die bij de vorige verkiezingen voor het Europees Parlement precies vijf jaar geleden campagne voerde met Joseph Muscat, de sociaal-democratische premier van Malta die later moest aftreden vanwege corruptie en betrokkenheid bij de moord op een journaliste.

Omtzigt: "Wij wisten toen al hoe corrupt zijn regime was. De heer Timmermans zei helemaal niets. Joseph Muscat moest later aftreden vanwege de moord op Daphne Caruana Galizia, omdat zijn regering ten diepste corrupt was."

GeenStijl

Timmermans weet niet veel meer uit te kramen als "Radicaal Rechts". Als dit volgevreten stuk vuil daarmee bedoelt dat die mensen Nationalistisch zijn en van Nederland houden dan heeft hij gelijk, alleen dan zeg je dat niet zoals hij dat doet of wordt er ook steeds gesproken over Radicaal Links?

Wat een smerige hitser is die vette tuinkabouter toch. Met z’n vingertje en gewauwel over ‘de rechtsstaat’. Waar was ‘de rechtsstaat’ toen ongevaccineerden werden behandeld als leprozen? Corrupte limburgse klootzak.