Gevestigde elites zijn op RAMKOERS, FVD gaat strijd aan met GLOBALISTISCH MONSTER!

• maandag 15 april 2024
  • Categorie:
  • Alles wijst erop dat er een hele nare tijd aankomt.

14-4-2024

Alles wijst erop dat er een hele nare tijd aankomt. De gevestigde macht is op ramkoers en laat niets heel van het prachtige land waarin we zijn opgegroeid.

FVD bouwt een beweging om deze verontrustende ontwikkeling ook op maatschappelijk niveau weerstand te bieden. Een mooiere wereld begint bij onszelf. Sluit je ook aan! Word lid: https://fvd.nl/wordlid ► NIEUWSBRIEF: https://www.fvd.nl/nu ► TELEGRAM: https://t.me/FVDNL ► FACEBOOK:   / forumvoordemocratie   ► INSTAGRAM:   / fvdnl   ► TWITTER:   / fvdemocratie   ► TIKTOK:   / forumvdemocratie   ► BITCHUTE: https://www.bitchute.com/channel/fvdnl ► GAB: https://gab.com/fvdnl ► WEBSITE: https://fvd.nl​​​​​​​​​​​ ☻ SUBSCRIBE NU:    / @forumdemocratie

Jammer dat veel mensen Baudet en collega's beoordelen op hun voorkomen en kritiek op de gevestigde orde. Ondanks de tekortkomingen is het bijna de enige partij die keer op keer de vinger op de zere plek legt.
    We horen vaak de kreet "de toon van het debat". Wat kun je beter hebben, Politici die zeggen waar het op staat of het soort, zoals veel politici van de VVD waarbij elk woord wat uit die stinkende beerput komt, gelogen is.
    De toon van het debat is in het laatste geval correct en daar houden de schapen van.