Hoe lang kan Omtzigt de formatie nog gijzelen? Over links is geen optie! #DDDF

• zondag 3 maart 2024
  • Categorie: , ,
  • De formatie duurt te lang, Nederland snakt naar een nieuw kabinet.

3-3-2024

De formatie duurt te lang, Nederland snakt naar een nieuw kabinet. Niet de inhoudelijke verschillen zijn het probleem, maar botsende karakters. Hoe kan Kim Putters daar doorheen breken? Want over links is geen optie als je gewoon naar de cijfers kijkt, legt Maurice de Hond uit in de nieuwe Dwars door de Formatie. Marianne Zwagerman en Maurice de Hond zijn er om 11.00 uur weer met een live-uitzending. Je wekelijkse subsidievrije lichtpuntje tussen WNL op Zondag en Buitenhof. Vergeet je niet te abonneren op ons YouTube kanaal, dan mis je niks en help je ons om onze zichtbaarheid op YouTube te vergroten. Deze uitzending komt later ook reclamevrij beschikbaar en als podcast op DwarsNieuws.nl, exclusief voor de leden van de Club van Dwarskijkers. Kijk op DwarsNieuws.nl hoe je lid kunt worden (kost bijna niks!) en ons werk kan steunen.