Filmpje! FVD steunt de boeren bínnen en buiten het parlement

• dinsdag 26 maart 2024
  •  De strijd tegen het ANTIBOERENBELEID

26-3-2024

Er wordt de laatste tijd veel gezegd en geschreven over de Nederlandse boer. Die wordt kapotgemaakt door Den Haag. Veel mensen op rechts zeggen er voor 'de boer te zijn.' Maar er is maar één partij die dit motto daadwerkelijk in de praktijk brengt.
    FVD heeft een video gemaakt waarin de Nederlandse boer centraal staat en waarin wordt uitgelegd dat FVD de boeren niet alleen in het parlement steunt, maar ook er buiten. Op een manier die écht een verschil maakt. Namelijk met de portemonnee.
    "EerlijkEten is het netwerk van bewuste Nederlandse boeren, de beste ter wereld. Wij zorgen dat jouw eten vers van het land bij jou wordt bezorgd," aldus FVD en EerlijkEten in een nieuwe commercial. "Onbewerkt, puur natuur, geen hormonen, geen vaccins, geen troep."
    Wat dan wel? "Gras gevoerd (rund-)vlees, kippetjes die buiten hebben gelopen, iets wat vroeger heel normaal was."
    En dat is niet alles. Nee, want niet alleen werken boeren hieraan mee, maar koks ook. Het is echt een samenwerkingsverband van boeren, FVD'ers, koks, én anderen die het mogelijk maken voor gewone Nederlanders om vers te eten. Elke dag opnieuw. En dan ook nog eens voor een heel schappelijke prijs.
    Waarom die prijs laag kan zijn? Omdat alle tussenpersonen eruit worden gehaald. Geen supermarkten. Geen 'agents' die bakken met geld verdienen aan drie keer niets doen. Het gaat van de boer naar EerlijkEten, en van EerlijkEten naar jou.
    "Word EerlijkEter," stelt Baudet dan ook in de video, "steun de boeren en doe jezelf én je portemonnee een groot plezier."