EU verklaart Rusland de oorlog

• donderdag 21 maart 2024
  • Categorie: , ,
  •  De EU heeft een lachwekkende verklaring afgelegd die getuigt van grootheidswaanzin en geen schijn van begrip van de realiteit.

21-3-2024

De EU-leiders willen de steun aan Oekraïne onverminderd door zetten, zo lang en zo intensief als nodig.

De EU gaf toch al steun en Oekraïne verliest toch ? Dat lijken ze eindelijk wel in te zien, daarom zijn ze zo in paniek. Hoe kan meer van hetzelfde dan een verschil maken ?

Daarmee willen de EU leiders voorkomen dat Rusland de oorlog wint. Als de conceptconclusies ongewijzigd blijven, dan is het voor het eerst dat de Europese raad de doelstelling van voorkomen van een Russische overwinning heeft uitgesproken.

De EU was toch een economisch blok ? Nu is het in ene zonder het de bevolking te vragen ook een militair blok dat de oorlog kan verklaren zonder daar de nationale lidstaten over te laten stemmen.

Wat is het fijn om in een democratie te leven en niet in een dictatuur, hè ?

Met Amerikaanse én EU steun verloor Oekraïne de oorlog. Hoe denkt de EU het dan in zijn eentje vol te kunnen houden nu de yanks weglopen ?

Alle NAVO gevechtsspulletjes hebben op het slagveld bewezen inferieur te zijn aan de Russische. Pantsers, tanks, lange afstandsgeschut, luchtverdedigingssystemen worden een voor een door de Russen uitgeschakeld en vernietigd en hoe minder er van over blijft hoe makkelijker de rest opgeruimd wordt.

Oekraïne begon met een legermacht van 800.000 man er heeft meer dan een half miljoen man verloren en heeft grote moeite nieuwe rekruten van straat te plukken en naar een gewisse dood aan het front te sturen.

EU landen hebben bij lange na niet de troepen om een half miljoen man op de been te brengen, laat staan die te kleden en te bewapenen. Misschien kunnen ze een middelgroot voetbalstadion vullen, maar dan houdt het wel op. De Duitsers hebben voor twee dagen munitie en de Britse schepen zijn niet langer zeewaardig.

Als gevolg van de Amerikaanse aanslag op Nordstream en de EU-energie-sancties tegen Rusland zichzelf, storten de Europese economieën en industrieën in. Ik heb hier regelmatig melding gemaakt van Duitse en Britse staalfabrieken die gesloten worden, terwijl dat het eerste materiaal is dat je nodig hebt om je te herbewapenen.

Aan de andere kant heeft Rusland zijn wapenindustrie in sneltreinvaart heropgebouwd. De New York Times meldde een half jaar geleden dat het land nu zeven maal sneller oorlogsmateriaal produceert dan het gecombineerde Westen. Grondstoffengrootmacht Rusland is dankzij diezelfde Westerse energiepolitiek die Europa op zijn knieën gedwongen heeft nu onafhankelijk van het Westen.

De Westerse politiek heeft Rusland, China, Iran en Noord-Korea in elkaars armen gedreven, en mocht Rusland in de problemen komen, waar geen enkele kans op is, dan zullen die laatste drie Rusland onmiddellijk bijspringen omdat zij weten dat als Rusland verslagen is zij als volgende aan de beurt zijn. China is hét productiehuis van de wereld, omdat de VS al hun maakindustrie daar naar overgebracht hebben.

EU-leiders die uitspraken doen zoals op dat vod dat Van Houwelingen op twitter gooide zijn totale imbecielen die geen idee hebben van de werkelijkheid. De enige manier om dat tot ze door te laten dringen is ze een keihard pak slaag te geven. Dat hebben ze al gehad de afgelopen twee jaar, maar ze hebben duidelijk nog niet genoeg gehad.

Elke dag dat deze oorlog langer duurt kost meer doden en schuift de Russische grens verder westwaarts. De enige kans die de EU heeft op het behouden van een minieme rompstaat Oekraïne is als het Oekraïne per direct verplicht zich onvoorwaardelijk over te geven.

Dan nog dit:

De Europese raad zal bilaterale veiligheidsakkoorden die verschillende EU- en NAVO-landen met Oekraïne gesloten hebben verwelkomen.

We hebben het in een ander artikel al over dit ‘slimmigheidje’ gehad. Zo kunnen de Yanks en de NAVO erbuiten blijven – en dat willen de yanks graag want die willen naar China – want landen ‘bemoeien zich op eigen houtje’ met Oekraïne. Als echter de Britten, Polen of Fransen die allemaal al lang in Oekraïne aanwezig zijn daar nog harder tekeer gaan, lopen ze het risico dat Rusland terecht een keer een bom op een van hun steden gooit. En dan geldt plots natuurlijk wel Artikel-5 omdat Rusland een NAVO land aangevallen heeft.

Het Westen graaft zichzelf steeds dieper in een graf en het is onbegrijpelijk dat het dat zelf niet ziet terwijl de hele wereld dat wel ziet. En die hele wereld haat het Westen er met de dag meer om en ook omdat het de joodse genocideplegers onvoorwaardelijk steunt. Dit verziekt de wereldwijde relaties voor decennia en de benadeelden daarvan zijn wij.

Help ons de censuur van BIG-TECH te omzeilen en volg ons op Telegram:

Telegram: t.me/dissidenteen

Pepijn je bent geweldig, tenminste iemand die die klootzakken tegen hun kloten durft te schoppen 😀😃🙂🙃😊