Ernst Kuipers is GEVLUCHT naar een land zonder UITLEVERINGSVERDRAG!

• vrijdag 23 februari 2024
  • Ernst Kuipers is GEVLUCHT naar een land zonder UITLEVERINGSVERDRAG!

23-2-2024

Politiek Inzicht

We wel eens in Singapore is geweest die weet dat je Singapore in 4 dagen bekeken hebt en dat het daarna erg saai is.
    Daarnaast kost het bezit van een auto om te mogen rijden €100.000,-
    Singapore is precies waar Kuipers thuis hoort want in Singapore wordt je overal gevolgd en is een 15 minuten stad...... heel erg saai.

Dus als Kuipers veroordeeld wordt dan kan hij die 15 minuten stad niet verlaten zonder direct opgepakt te worden.

Dr Death evenals hugo de prikpooier moeten boeten. Hoe dan ook

Zorg er voor dat ze wat cocaine of heroine bij hem vinden. Is het snel hangen met die hufter.

Dekker zei

Helaas ontspringen Kuipers, Rutte en Hugo de Jonge en medeplichtigen waaronder heel veel artsen de dans. De wereld is inmiddels veranderd in een dictatuur zodat de bestuurlijke criminelen alle kans krijgen hun kwalijke agenda uit te voeren omdat ze weten dat ze toch wel beschermd worden. Heel veel westerse regeringsleiders hebben de experimentele vaccins er door gedrukt ondanks dat ze vanaf het begin wisten, of in ieder geval moesten en konden weten, dat het een experimenteel vaccin was met heel veel (dodelijke) bijwerkingen.