Proost, WEFers van Davos!

• dinsdag 16 januari 2024
  •  De nabobs en panjandrums van het World Economic Forum (WEF) komen de komende dagen samen in Davos, Zwitserland, om plannen te maken voor hun nieuwste aanval op de mensheid.

16-1-2024

Het thema van dit jaar is “Herstel van vertrouwen”. Heb je net je koffie door je neus geblazen? De groep die de wereldwijde Covid-19 reactie heeft gecoördineerd (en die misschien wel het concept van Covid-19 zelf heeft voortgebracht), en vooral mRNA vaccins heeft opgedrongen aan het goedgelovige wereldwijde publiek – deze bende van superrijke, superverbonden, superbelangrijke celebrity punks, poohbahs, eikels en roofdieren wil een knuffel, schrijft James Howard Kunstler.

Dit Davos-volk – dat ronddoolt op de openingssoiree tussen kwijlwaardige dienbladen met krabsoesjes, aspergegougères, kreeftencrostini, wayguhapjes, prosciutto-varkenshapjes, panisse van kikkererwten, gevulde castelvetrano-olijven, dolmas van wild zwijn en quinoa, toastjes van puree van favabonen, duivenerwtenbeignets en Nürnberger rostbratwurst varkens-in-een-blanket, allemaal weggespoeld met bodemloze flutes Roederer Cristal Millésime Brut – konden niet stoppen met kletsen over het debuut van de nieuwste virale confectie, “Ziekte X”, die naar verluidt twintig keer dodelijker is dan Covid-19.

Stel je de kansen voor die dit zal bieden voor de prom date van het WEF in Davos, de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO). En net op tijd om genoeg hysterie te creëren voor de stemming in mei over het nieuwe WHO-verdrag dat de regeringen van de wereld bindt aan haar pandemiedictaat. In die nieuwe situatie geldt: alles wat Tedros Adhanom Ghebreyesus zegt, geldt! Lockdowns. Quarantaine kampen. Verplichte (verbeterde) veilige en effectieve vaccins. Laat maar zitten wat de echte burgers van landen A, B of C anders zelf zouden kunnen beslissen onder het verouderde systeem van nationale soevereiniteit. Volg de wetenschap, nutteloze eters van de wereld! (En stop alsjeblieft met erover te zeuren!)

Elke gelijkenis van “Ziekte X” met het overgebleven wereldwijde platform voor vrije meningsuiting (Elon Musk’s X, voorheen Twitter), is gewoon weer een vervelende samenzweringstheorie. Natuurlijk impliceren theorieën de ontdekking van bewijzen, en het toeval wil dat de ongekozen Europese Commissie, onder haar Digital Services Act (aangenomen in november 2022), Mr. Musk’s X al heeft gedreigd om zogenaamde haatzaaiende taal, illegale inhoud en desinformatie te verwijderen of een boete van 6 procent van zijn jaarlijkse wereldwijde omzet tegemoet te zien. Haatzaaien en desinformatie zijn alles wat de EU zegt dat het is, inclusief informatie die waar is maar niet strookt met de agenda van alle supranationale organisaties zoals de EU, het WEF en de WHO. Dit doet ons denken aan iets wat Pete Hogwallop ooit zei tegen Ulysses E, McGill:

De vorige keer bleken die mRNA-vaccins van Pfizer en Moderna supereffectief in één ding: het ontregelen van alle cellen en organen in het menselijk lichaam om een ernstige auto-immuunreactie te veroorzaken met de dood en invaliditeit tot gevolg. De kunstmatige spike-eiwit replicatie die wordt opgewekt door de vaxxen heeft een speciale voorkeur voor hartweefsel, de binnenbekleding van bloedvaten en de voortplantingsorganen – vandaar al die voetballers van wereldklasse die midden in de wedstrijd dood neervallen, al die enorme stolsels zo groot als scheepswormen die door de begrafenisondernemers werden ontdekt en al die spontaan geaborteerde baby’s van de afgelopen drie jaar.

Trouwens, na dit alles gezien te hebben, is de CDC-directeur, Mandy Cohen, nog steeds bezig met het promoten van “updated” mRNA-injecties, tot aan baby’s van zes maanden oud. Nee, ik verzin dit niet. Lees de nieuwste aanbevelingen van het CDC, die vijf dagen geleden zijn uitgebracht:

Het toeval wil dat de Nederlandse viroloog Geert Vanden Bossche een maand geleden waarschuwde dat – volgens zijn eerdere waarschuwingen over de gevaren van vaccineren in de tanden van een pandemie – de wereld binnenkort een crisis kan verwachten van 30 tot 40% sterfte in sterk gevaccineerde landen door de opkomst van een nieuwe Covid-variant die niet kan worden tegengehouden door door vaxx beschadigde immuunsystemen. Laat dat tot je doordringen. Het betekent niet alleen een ijzingwekkende, ongekende megagolf van sterfgevallen, maar waarschijnlijk ook het disfunctioneren van elk complex systeem waar geavanceerde naties afhankelijk van zijn om normaal te functioneren als de mensen die weten hoe ze moeten werken bezwijken. Dat wil zeggen, vaarwel aan het normale moderne leven zoals we dat gekend hebben. Geert zegt het maar.

Het is zelfs mogelijk dat het WEF, de WHO, de EU en het CDC enkele van de dingen zijn die ophouden te bestaan, gezien hun vermoedelijk multi-vaxxed en geboosterde leden. Geniet van de heerlijke hapjes zolang het nog kan, dames en heren van Davos. We zien elkaar weer, ik weet niet waar, ik weet niet wanneer.

Copyright © 2024 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

GREAT RESET DOSSIER

Max Q zei

Proost op jullie snelle verscheiden !!!