‘Pandemieverdrag is perfect opstapje naar One World Order’

• maandag 4 december 2023
  •  De WHO dreigt meer macht naar zich toe te trekken.

Robin de Boer 3-12-2023

Luister naar dit artikel
    NineForNews.nl
    00:00 / 02:06

De WHO dreigt meer macht naar zich toe te trekken. Europarlementariër Marcel de Graaff zei in de studio van Blckbx dat vóór 2018 al een mondiale gezondheidscrisis werd voorbereid.

“Dat wordt al heel lang voorbereid. Het wordt langzamerhand als een soort fuik gestuurd in de richting van een absolute zeggenschap bij de WHO,” lichtte hij toe. “Na de coronacrisis wil men een stapje sneller.”

Zo probeert de WHO amendementen op de zogeheten internationale gezondheidsrichtlijnen er snel doorheen te rommelen.

Dit is waar we tegenover staan

Eén van de voorgestelde veranderingen gaat over een snelle uitrol van medicijnen in het geval van een pandemie en dat farmaceuten over de hele wereld toegang moeten krijgen tot het intellectuele eigendom. De Verenigde Staten willen die wijziging schrappen. “Dan weet je dus: Amerikaanse farmaceuten gaan aan deze pandemie verdienen, verplichte vaccinatie in alle landen, kassa, makkelijker geld verdienen kan niet. Dit is waar we tegenover staan.”

“Wat de WHO doet – ook met dat pandemieverdrag – is in zekere zin een uitvoering van de SDG’s, de Sustainable Development Goals, Agenda 2030,” zei De Graaff.

New World Order

In het verlengde van Kissinger krijgen we de New World Order. In die New World Order is er een One World Government. Daar zijn de VS heel duidelijk over. Dat is geen samenzweringstheorie. Dat zegt ook de huidige president Biden: ‘We willen naar een One World Government toe’, aldus het Europarlementslid, dat toevoegde dat het pandemieverdrag een perfect opstapje is naar zo’n One World Order. “Daar gaan we naartoe.”

Toch zijn er volgens hem ook hoopvolle ontwikkelingen: steeds meer landen komen in verzet en steeds meer mensen worden wakker.

Over de auteur: Robin de Boer is economisch geograaf. Volg hem hier op Substack.

NineForNews.nl

Dekker zei

We kunnen concluderen dat een particuliere groep schathemelrijke, die samen de WHO vormen, zoals o.a. Bill Gates, bij wet kunnen bepalen of en wanneer we middelen ingespoten krijgen die dodelijk kunnen zijn.
    De macht van de WHO hebben we ervaren met de Corona pandemie, wat bovendien helemaal geen pandemie was, het begrip pandemie werd gewoon door de Politiek bijgesteld. Een Regering, welke dan ook, mag nooit verdragen aangaan met Particulieren. Neem maar gerust aan dat geen van die schathemelrijke mensen, met hun aanhang van politici zoals Rutte, Kaag, Macron en noem maar op, ook maar 1 spuit tegen Corona hebben gehad, ten hoogste een placebo voor het plaatje in de krant.