Medeoprichter Greenpeace geeft toe dat “klimaatverandering een bedrog is” om “de agenda van de globalisten door te drukken”

• woensdag 4 oktober 2023
  • “We zitten niet in een klimaatcrisis.”

4-10-2023

Medeoprichter van Greenpeace, Patrick Moore, heeft het publiek gewaarschuwd dat “klimaatalarm” een hoax is, gepleegd door de globalistische elite om hun agenda te bevorderen, en dat het idee dat het klimaat in een crisis verkeert “100% onwaar” is.

Moore, die een leven lang milieuactivist is, is de voormalige voorzitter van Greenpeace Canada en hielp in 1971 bij de oprichting van de internationale organisatie. Nadat hij de groep in 1986 verliet, heeft Moore geprobeerd het publiek te waarschuwen dat milieuactivisme gekaapt is om politieke agenda’s door te drukken, schrijft Thepeoplesvoice.

In een zeldzaam interview met podcasthost Dan Proft waarschuwde Moore het publiek om niet meer alles te geloven wat de mainstream media hen vertellen en “op zoek te gaan naar de waarheid” en “uit te zoeken wat waar is en wat niet.”

Moore benadrukt hoe voorstanders van de groene agenda de afgelopen jaren weersveranderingen hebben gebruikt om te suggereren dat de planeet wordt vernietigd door de opwarming van de aarde.

“Ze zeiden laatst dat dit het heetste jaar in de geschiedenis van de aarde was, en dat is niet zo,” vertelde Moore aan Proft op de podcast “Counterculture”. “Dat is gewoon, punt uit, een leugen. Het hele klimaatalarmisme – ‘klimaatcatastrofe’ – is 100% onwaar,” verklaarde Moore.

“We zitten niet in een klimaatcrisis.”

Moore vertelde Proft dat er “niet echt iets radicaals aan de hand is” met het klimaat.

Moore leidt momenteel de CO2 Coalition, een niet-partijgebonden stichting die beleidsleiders en het publiek voorlicht over de belangrijke bijdragen van kooldioxide aan ons leven en de economie.

Moore, al meer dan 50 jaar ecoloog en milieuactivist, stelt dat een verhoogd niveau van koolstofdioxide in de atmosfeer gunstig is.

Volgens Moore zijn beweringen dat klimaatverandering “door de mens veroorzaakt” wordt “propaganda” die hij als “gevaarlijk” omschrijft.

De opmerkingen van Moore, een vooraanstaand expert op het gebied van milieu, zijn rechtstreeks in tegenspraak met de groene agenda die door de regering van de Democratische president Joe Biden en globalistische groeperingen zoals de Verenigde Naties (VN) en het World Economic Forum (WEF) wordt gepusht.

Voorstanders van de groene agenda eisen dat het publiek hun “koolstofvoetafdruk” vermindert om “de planeet te redden”.

De landbouwindustrie is onlangs naar voren gekomen als een van de belangrijkste doelwitten van het anti-koolstof narratief.

Zoals Slay News onlangs meldde, roept Biden’s klimaat tsaar John Kerry boeren op om te stoppen met het verbouwen van voedsel om te voldoen aan de radicale netto-nul doelstellingen van de regering voor het verlagen van de uitstoot.

Ondertussen zijn er aanwijzingen dat het tij voor de groene agenda van de globalisten aan het keren is.

Bill Gates, een van ’s werelds meest prominente klimaatalarmisten, heeft onlangs toegegeven dat het narratief over de klimaatcrisis een hoax zijn, zoals The People’s Voice meldde.

Gates vertelde naar verluidt aan een groep van zijn mede-voorvechters van de globalistische groene agenda dat het narratief over de “klimaatdoem” nu zo overdreven zijn dat het publiek de poppenkast doorziet.

Tijdens het live-evenement in The Times Center in New York gaf Gates toe dat “geen enkel gematigd land onbewoonbaar zal worden” als gevolg van “de opwarming van de aarde.”

Hij gaf verder toe dat de agressieve angsttactieken niet langer werken bij het publiek.

Gates waarschuwde zijn globalistische bondgenoten: “Als je probeert het klimaat brute kracht op te leggen, krijg je mensen die zeggen: ‘Ik hou van het klimaat, maar ik wil die kosten niet dragen en mijn levensstandaard verlagen.'”

Copyright © 2023 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.