Samen met elkaar binnen een generatie naar 10%

• zaterdag 30 september 2023
  •  Vandaag heeft de superieure wereldleider professor Schwab onze geniale leider Mark bezocht

Samen met elkaar binnen een generatie naar 10%

(Door: “Kafir”)

Vandaag heeft de superieure wereldleider professor Schwab onze geniale leider Mark bezocht. Wij Nederlanders noemen onze geniale leider bij de voornaam, want wij zijn een leuk en gezellig volkje dat weinig belang hecht aan hiërarchie. En als u daar anders over denkt, blokkeren wij uw bankrekening. Het WEF is een praatgroepje, zeggen onze superieure leiders. Maar ze willen vooral niets zeggen over wat daar besproken en afgesproken wordt. Er worden verdragen gesloten en die zijn rechtsgeldig en verder mogen we niks weten.

Ene Harari is de huisfilosoof van dat “gezellige” clubje. De man heeft heel wat ideeën. Zo moet het maar eens afgelopen zijn met de “vrije wil”. De mens is, volgens hem, een “hackable animal”. De superieure leiders kunnen er mee doen wat ze willen. Een ander idee van Harari is dat 90% van de mensen overbodig is en vervangen kan worden door robots met kunstmatige intelligentie. Die 90% zijn de nieuwe Untermenschen en de overige 10% zijn voornamelijk nuttige slaven voor de 1%: de Übermenschen.

Maar hoe pak je dat aan? 90% van de mensheid uitmoorden? Ze gewoon afknallen? “Iets” in het drinkwater doen? Ze onvruchtbaar maken? Komen er dan geen grootschalige opstanden? “Gelukkig” zijn er tegenwoordig verfijnde oplossingen. Harari stelt dat de Übermenschen zich helemaal geen zorgen hoeven te maken: de Untermenschen zullen elkaar uit gaan roeien.

Ik heb het gesprek tussen Mark en Schwab afgeluisterd. Alleen Schwab was aan het woord en onze Mark knikte de hele tijd van “ja”.

1) Zorg voor een toenemende armoede. Creëer een enorme onderlaag van mensen zonder bezit en zonder rechten. Creëer crisissen waarbij de overheid de onderlaag haar rechten afpakt onder het mom van “te helpen”. Corona heeft prima gewerkt. De grondwet bleek zonder problemen opzij gezet te kunnen worden. De massa heeft nauwelijks geprotesteerd, omdat ze dachten dat het allemaal voor hun gezondheid was. De paar protesten die er waren, zijn hardhandig de kop ingedrukt. Een dergelijk arme, rechteloze massa zal gedemoraliseerd raken. Geef ze net voldoende brood en spelletjes op de TV en je hebt er geen kind aan.

2) Zorg voor een totale controle van de Untermenschen. Een puntensysteem zoals in China is het beste. De Untermenschen moeten precies doen en kopen wat de Übermenschen willen. Gaan ze afwijken of opstandige praatjes verspreiden, dan worden ze bestraft; hun bankrekening wordt afgesloten, ze verliezen hun baan en hun huis: het worden paria’s.

3) Voer (onder het mom van humanisme) enorme hoeveelheden in van een volk dat het oorspronkelijke volk vijandig gezind is. Mohammedanen zijn prima! Het zijn al vele eeuwen de gezworen vijanden van de christenen. Verlang van die immigranten helemaal niet dat ze integreren of gaan werken. De oorspronkelijke bewoners en de nieuwkomers moeten vooral vijanden worden.

4) Ook mogen de nieuwkomers de sociale woningbouw en de zorg leegzuigen. Laat de oorspronkelijke inwoners maar fijn kwaad worden. Hoe kwader hoe beter.

5) Zorg dat er onder de nieuwkomers voldoende godsdienstwaanzinnigen zitten die aanslagen gaan plegen (onder de dreiging daarvan kunnen er weer rechten afgepakt worden van de oorspronkelijke bewoners) en zorg ook dat er veel criminelen en gekken tussen zitten die aan het moorden en verkrachten gaan. Laat ze maar een beetje hun gang gaan. De oorspronkelijke inwoners zullen de mohammedanen gaan haten en dat is de bedoeling.

Mark knikte. “Professor, dank u voor uw lovende woorden. Ik heb het allemaal precies gedaan zoals u zegt. Maar nu begint het toch een beetje te broeien onder de bevolking. Straks gaan ze niet eens meer op ons stemmen!”

“Ach”, antwoordt Schwab, “u weet toch wel hoe u verkiezingen kunt beïnvloeden? Dag in dag uit de propaganda op volle toeren, de tegenstander zwart maken, uitschelden en buitensluiten. Zelf politieke partijen oprichten die zogenaamd voor het volk spreken, maar die na de verkiezingen gewoon oude wijn in oude zakken blijken te zijn. En als zelfs dat niet helpt, weet u toch ook wel hoe de resultaten van de verkiezingen een beetje bijgewerkt kunnen worden. Niet teveel, maar net voldoende”.

Als alles goed gaat, zal er een moment komen dat het volk in opstand komt. Dat is geweldig. Wapens hebben ze niet veel, dus de overheid kan die opstanden makkelijk neerslaan. Ze zullen hoofdzakelijk de oorspronkelijke bewoners afknallen, want die mogen vooral niet winnen. Zo tegen de tijd dat de 2 groepen tegen elkaar opgewassen zijn, zal de overheid tevreden achterover leunen en toezien hoe ze elkaar verder afmaken. Dat ruimt mooi op.

Samen met een programma om elk jaar een spuit te zetten, waarvan niemand weet wat erin zit en hoe het “werkt”, komt die uitroeiing van 90% binnen afzienbare tijd in zicht.

Door:
    “Kafir”
    (voor www.ejbron.wordpress.com)

Wat Adolf Hitler niet is gelukt lukt wel zijn partijgenoten. Overal ter wereld voeren de Nazi's (tegenwoordig Globalisten geheten) de boventoon geholpen door verraders als Mark Rutte, Joe Biden, Justin Trudeau (de bastaardzoon van Fidel Castro)enz. De Westerse wereld ligt droog van dit soort verraders, vroeger NSB'ers geheten.
    En het gros van de bevolking? Dat zijn net konijnen die in de lichten van een aanstormende auto kijken.
    Onze ouders en Groot Ouders zouden zich doodschamen als ze wisten wat een domme slappelingen het tegenwoordig zijn.