blckbx today #205: Kuipers loog over testcycli | Arib slachtoffer Corona-commissie | NL in recessie

• woensdag 16 augustus 2023
  • Categorie: , ,
  •  De Nederlandse Economie krimpt en verkeert nu officieel in een recessie: faillissementen, schuldgroei en een laag consumentenvertrouwen.

16-8-2023

Moeten we ons zorgen gaan maken? Onlangs benoemde oud-Kamervoorzitter Khadija Arib een link tussen de anonieme beschuldigingen van grensoverschrijdend gedrag en haar voorzitterschap van de parlementaire coronacommissie. Hoe zit dit? Volgens nieuwsplatform Indepen loog minister Ernst Kuipers tegen de Eerste Kamer over de relevantie van PCR-testcycli én de nieuwe EG.5 coronavariant is in aantocht.

Woensdag 16 augustus: In de uitzending van vanavond onder andere:

• De Nederlandse economie krimpt en verkeert nu officieel in een recessie: faillissementen, schuldgroei en een laag consumentenvertrouwen. Moeten we ons zorgen gaan maken?
    • Onlangs benoemde oud-Kamervoorzitter Khadija Arib een link tussen de anonieme beschuldigingen van grensoverschrijdend gedrag en haar voorzitterschap van de parlementaire coronacommissie. Hoe zit dit?
    • Volgens nieuwsplatform Indepen loog minister Ernst Kuipers tegen de Eerste Kamer over de relevantie van PCR-testcycli én de nieuwe coronavariant EG.5 is in aantocht.

Desk: journalist Ab Gietelink, retaildeskundige Hans van Tellingen en huisarts Felix van der Wissel

Presentatie: Sanae Orchi

blckbx today