#1255: Tijdens de coronacrisis is de gezonde mens gekaapt | Gesprek met Erwin Annys

• woensdag 7 juni 2023
  • Categorie: , ,
  •  Erwin Annys is arts en auteur van het boek ´Factcheck: ....

6-6-2023

Erwin Annys is arts en auteur van het boek ´Factcheck: Neen - Niet elke arts deelt de mening van de televisie-expert.´ In dit gesprek met Ad Verbrugge blikt hij terug op wat ons overkomen is de afgelopen jaren. "Het is een oorlogssituatie geweest in het ziekenhuis", zegt hij. Voor het beleid heeft hij geen goed woord over: "Voor mij was het duidelijk, dit heeft niets meer met geneeskunde te maken". Hij spreekt zelfs van georkestreerde misleiding en zegt dat het beleid meer schade heeft toegebracht dan verminderd. Al met al een kiezelharde aanklacht aan het adres van medici, farmaceuten, politici en televisie-experts. 📺 Kijk reclamevrij op petje af https://petjeaf.com/denieuwewereld/posts -- Komt u ook naar de 2e nacht van DNW? Bestel hier uw kaartjes: https://dnw.eventgoose.com/ Patroons krijgen 50% korting. Stuur een mail naar redactie@denieuwewereld.tv voor meer informatie. Lid worden van ons Patronaat? Meld je hier aan! https://petjeaf.com/denieuwewereld In deze video leggen we uit hoe jij je kunt abonneren:    • Welkom bij het DN...   -- 0:00 Introductie 1:28 Hoe heeft Erwin de coronapandemie ervaren? 11:12 Wanneer begon Erwin zich uit te spreken en wat was de respons? 19:00 Waarom besloot Erwin ontslag te nemen? 22:35 'Factcheck: Neen', het boek dat Erwin schreef 29:05 Eerste conclusie: er was sprake van georkestreerde misleiding 34:58 'De farmaceutische industrie heeft heel wat doden op zijn geweten' 41:15 Tweede conclusie: het beleid heeft meer schade aangericht dan het virus 50:16 Censuur op vaccinatieschade -- Bronnen en links bij deze uitzending: Bestel het boek van Erwin hier: https://moerasbever.com/product/factc... Bekijk het eerste gesprek (van vele) van Mattias Desmet met DNW hier:    • #370: Angst en ma...   -- De Nieuwe Wereld TV is een platform dat mensen uit verschillende disciplines bij elkaar brengt om na te denken over grote veranderingen die op komst zijn door een combinatie van snelle technologische ontwikkelingen en globalisering. Het is een initiatief van filosoof Ad Verbrugge in samenwerking met anchors Jelle van Baardewijk, Marlies Dekkers en Willem de Witte. De Nieuwe Wereld TV wordt gemaakt in samenwerking met Centrum Ethos aan de VU en Filosofische School Nederland. Wil je ons éénmalig steunen? Dat kan hier: https://www.whydonate.nl/donate/denie... Je kunt ook direct een bedrag overmaken op het volgende rekening nummer: NL61 RABO 0357 5828 61 t.n.v. Stichting De Nieuwe Wereld Onze website: https://denieuwewereld.tv/ DNW heeft ook een Substack. Meld je hier aan: https://denieuwewereld.substack.com/

De Nieuwe Wereld